4 weken geleden
Tijdens het hardlopen vind ik het leuk om muziek te luisteren. Ik gebruik gehoortoestellen Amplifon en draag ook een had setje van Shokz. Nu is het probleem dat tijdens het hardlopen het geluid steeds wegvalt, of dan de ene kant en dan de andere kant geluid geeft. Dat is erg vervelend en zoek een oplossing om dit probleem op te lossen.
In gebruik: Samsung Galaxy S22, Garmin Forerunner165 en setje gehoortoestellen van Amplifon.
M.V.G. Hennie.
3 weken geleden
Hallo @Members_DLg0kQM,
Bedankt voor jouw bericht hierover. Je verwacht natuurlijk dat je jouw muziek zonder storingen kan beluisteren. Wanneer je de issue ervaart wanneer alles up-to-date is en je jouw S22 hebt herstart, kan je proberen de app van jouw gehoortoestellen en de app waarmee je de muziek luistert de batterij instellingen op 'Onbeperkt' staat. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> ga naar de betreffende app ---> Batterij ---~> vink hier 'Onbeperkt' aan.
Je kan ons gerust laten weten of de issue dan is verholpen.
Met groet,
Ajay
3 weken geleden
Hoi Ajay, bedankt voor u reactie. Ik heb de instellingen aangepast en ga deze as week testen.
Ik laat nog horen hoe het gegaan is.✋
m.v.g. Hennie.
2 weken geleden
Helaas heeft u oplossing niet geholpen Ajay. Misschien moet ik een andere mediaplayer downloaden.
Vriendelijke groet Hennie😁
een week geleden