op 26-12-2024 08:23 PM
Ik verleng doelbewust updates van Samsung, doordat er problemen kunnen voorkomen, zoals in dit geval (ik had beter mijn advies kunnen volgen). Op het moment nadat de update 6.1.1 was uitgevoerd, begon het toestel meermaals aan en uit te vallen en vervolgens is het volledig defect geraakt. Onlangs ben ik bij de Samsung shop geweest en het moederbord en de batterij zijn stuk. En dit toevallig op de exacte minuut nadat de update uitgevoerd was. Ik heb op andere forums gekeken en redelijk wat personen hebben dezelfde problemen. Waarom blijft Samsung hierbij stil, wanneer het duidelijk een softwarefout is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-01-2025 05:10 PM
Hallo @Tixtert,
Bedankt voor jouw bericht. Ik hoop dat jouw S22 zo snel mogelijk wordt hersteld. Onze monteur gaat kijken wat er allemaal moet worden vervangen. Dit kan e.v. de batterij zijn maar misschien ook nog een andere onderdeel zoals de moederbord. Je kan mij gerust weer een bericht sturen wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay
op 26-12-2024 08:30 PM
op 26-12-2024 08:37 PM
Ze konden het niet repareren omdat ze geen batterij hadden en hebben aangeraden om het bij een niet-erkende reparatiewinkel te laten herstellen, omdat ze geen batterijen meer zouden leveren voor het toestel.
op 26-12-2024 09:40 PM
op 26-12-2024 10:52 PM
op 06-01-2025 05:10 PM
Hallo @Tixtert,
Bedankt voor jouw bericht. Ik hoop dat jouw S22 zo snel mogelijk wordt hersteld. Onze monteur gaat kijken wat er allemaal moet worden vervangen. Dit kan e.v. de batterij zijn maar misschien ook nog een andere onderdeel zoals de moederbord. Je kan mij gerust weer een bericht sturen wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay