Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Moederbord kapot na update en blijft in reboot loop hangen

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
193 Weergaven
lindarokx
Apprentice
Opties

Na het doen van de laatste update op mijn Samsung S22 bleef mijn telefoon hangen in de reboot loop. Na een bezoek aan een Samsung reparatieservice bleek het moederbord kapot te zijn en mijn garantie is in januari verlopen.

Het kan toch niet zo zijn dan door een bug in een update ik mijn telefoon kapot heb en zelf moet gaan opdraaien voor de reparatie. En via Samsung telefoon kom ik na 3 telefoontjes nog niet veel verder. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

0 Likes
14 Antwoorden
Muijp73
Explorer
Opties
Hier denk ik exact hetzelfde probleem, telefoon bleef opnieuw opstarten uit het niets.
Telefoon proberen te resetten, lukte niet doordat deze bleef rebooten. Nu doet hij opeens helemaal niks meer. Wilt zelfs niet meer opladen, niet via kabel, maar ook niet draadloos.
Wat was jouw oplossing?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo lindarokx ,

Bedankt voor jouw melding hierover. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk weer gebruik kunnen maken van jouw toestel. Wanneer de issue er dan nog is raden we aan het na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link voor het aanmelden.

Service Center: https://bit.ly/2CKz9mr

Ophaalservice: https://bit.ly/3J4HpwQ

Je kan ons gerust laten weten of het lukt om een afspraak te maken.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Muijp73
Explorer
Opties
Hoi Ajay,
Dat is idd een optie, maar laat nu net de garantie verlopen zijn en dus zelf kom op te draven voor alle kosten 🤷🏼‍♂️. Service center zit niet in de buurt van Zuid-Limburg.
Dus wat blijft er over?
0 Likes
lindarokx
Apprentice
Opties
Hoi Muijp en Ajay, er zit een servicecenter in België (Paal Beringen) die aangesloten is bij Samsung. Daar ben ik ook heen geweest en zij hebben geconstateerd dat het moederbord kapot is gegaan en indd zelf de reparatie zou moeten bekostigen. Nogmaals contact opgenomen met Samsung maar zij doen niets aan het probleem en sturen een mail met 10% korting.
0 Likes
Muijp73
Explorer
Opties
Tja daar heb je dus ook niet veel aan. Ondertussen al een nieuw toestel besteld voor de dochter. Maar hier is verder niks mis mee op dit euvel na. Zou hem graag als reserve willen gebruiken.
Moederbord zal wss net zo duur zijn als het toestel zelf 😢
0 Likes
lindarokx
Apprentice
Opties
Ik heb ook een nieuwe aangeschaft. Die andere laten maken was €375
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie @lindarokx,

Had je nog een reparatienummer of een schriftelijke conclusie van het reparatiecentrum? Ik ga dan intern na of we een ticket voor je kunnen aanmaken.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Muijp73,

Wat is de aankoopdatum van jouw S22 en op welk datum begon de bootloop?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
lindarokx
Apprentice
Opties
Ajay-A nee ik heb niets meegekregen van hun. De telefoon was van afgelopen januari 2 jaar en garantie is verlopen. De telefoon is op 19 juni stuk gegaan naar de update. Maar na 4 verschillende medewerkers van Samsung gesproken te hebben ben ik er ver klaar mee 😅