Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Reboot loop

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2024 12:47 AM)
822 Weergaven
elMEztizo
Student
Opties
Hai sinds de laaste update 6.1 Android 14 blijft me samsung galaxy s22 ultra reboot loop hangen ik zie eerst dat de WiFi uitvalt en dan start me telefoon opnieuw op en zie ik ui optimizing heeft iemand ook anders last van ik heb me telefoon 2 jaar nu was nooit iets mee aan de hand 
0 Likes
10 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @elMEztizo,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. In de Recovery menu kan je e.v. ook een fabrieksreset laten uitvoeren (maak wel eerst een back-up). Laat ons weten of het gelukt is. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
elMEztizo
Student
Opties
Ik heb alles al geprobeerd ook hard reset niks werkt
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie elMEztizo,

Dan is het beste het aan te melden voor een reparatie. Je kan naar 1 van onze Service Centers gaan en de issue laten zien aan 1 van mijn collega's. Zie onderstaande link voor locaties en om een afspraak te maken. Ze kunnen e.v. de software er opnieuw opzetten. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_aCee61y
First Poster
Opties

Ik heb sinds gisteren precies hetzelfde probleem. Echt drama. Wordt er niet goed van. Zit met mijn handen in het haar. 

elMEztizo
Student
Opties
Het is mogelijk wifi data chip probleem is me verteld
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @elMEztizo,

Is de issue ondertussen verholpen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
elMEztizo
Student
Opties
Nee totaal niet
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update elMEztizo,

We raden dan aan om lang te gaan bij 1 van onze Service Centers. Als het moet kunnen ze namelijk ook de software er opnieuw op te zetten. Zie onderstaande link voor locaties en om een afspraak te maken. 

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes
elMEztizo
Student
Opties
Samsung kon niks voor me betekenen heb de telefoon voor goedkoop verkocht en Samsung galaxy s24 ultra gehaald
0 Likes