Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Opladen en Android auto werkt niet meer in de auto

(Onderwerp aangemaakt op: 05-08-2024 05:48 PM)
462 Weergaven
Craeybeckx
First Poster
Opties
Hoi hoi,

Mijn vrouw kwam vandaag thuis van haar werk en gaf aan dat haar S22 al 2 dagen geen werkende Android auto heeft. 

Net even voor haar gekeken, Android auto start inderdaad niet meer op. Maar ik zag ook dat bij het inpluggen van de kabel haar telefoon maar 10sec oplaad en dan stopt ie. Dan even laten gaat ie weer ineens een paar sec laden en stopt weer. 

Wat heb ik gedaan:
- haar telefoon in mijn auto getest, werkt ook niet.
- mijn telefoon in haar auto getest, ervaar geen problemen.
- Android auto herinstalleren hield niet.
- andere kabels geprobeerd in de auto, ook geen succes. 
- iets geprobeerd wat ik op het forum tegen kwam met Bluetooth 1.5 naar 1.4 zetten, werkt niet.
- telefoon laad wel gewoon op via de Samsung adapter, lijkt daarmee geen kapotte poort te zijn. 

Misschien hier iemand met tips? Apparaat is volgens mij van Kerst 2022, dus zo oud nog niet. 

Geluid en oproepen via Bluetooth doet ie overigens wel, maar alles waarvoor de kabel (oplaadpoort) benodigd is niet. 

Alvast bedankt voor de reacties! 

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Craeybeckx,

Bedankt voor jouw bericht. Is haar S22 ook helemaal up-to-date, waaronder ook Android Auto? 

Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Wanneer het nog niet is gelukt kan je een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes