Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

slechte kwaliteit camera S10

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2019 08:11 PM)
683 Weergaven
Rooverz
Navigator
Opties

Waarom is de camera van de S10 zoveel slechter als de S7????

 

Ik heb de laatste mei 2019 update geïnstalleerd met alle camera firmware upgrades. 

 

Fotos zijn nu doorgaans altijd overbelicht waardoor er bleke gezichten op staan en de foto's flets lijken. 

 

Tevens is er bizar veel ruis in foto's onder medium lichtomstandigheden en zien deze er korrelig en blokkerig uit (bv binnen, of buiten als het bewolkt is). De camera selecteert diafragma f2.4 met hoge iso en lange sluiterijd. Daarbij is de bewerkingen van de foto zeer slecht. Het is echt niet om aan te zien hoe slecht de kwaliteit is. 

 

Wij hebben de S10 gekocht omdat we dachten het beste op camera gebied te kopen. Maar de S7 presteert duidelijk heel veel beter opndoorgaans alle foto's (muv heel weinig licht foto's).

 

Samsung, wordt dit opgelost, anders gaat de S10 terug! 

231 Antwoorden
Vanquish
Navigator
Opties

Het toegeven dat er niks aangedaan kan worden , zul je niet van Samsung krijgen. Dat zou een claim golf opwekken. Produkt voldoet niet aan de aangeven specificaties. Samsung meld overal het voorbehoud op specificaties e.d. ,maar dan moeten ze wel volgens het consumenten recht een redelijke en billijke oplossing aandragen. Dat is weer het consumentenrecht in Nederland waar Samsung zich ook aan te houden heeft.

Zolang ze blijven knutselen om het op te lossen( lees, onduidelijke updates die doen voorkomen of dat er iets aangedaan is/word) zijn wij de dupe van dus inderdaad een slecht presterende camera. Meestal reageert Bruce wel maar die is waarschijnlijk op vakantie?! groet Do

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

We hebben dit aangekaart, zodat onze Koreaanse collega's hiernaar kunnen kijken.

 

Ik houd jullie op de hoogte.

rsz-846676
Vanquish
Navigator
Opties

Dit is van een Amerikannse website en ik heb de EXYNOS chipset!!!! Dus de slechte versie!!!

----Re: Really bad picture quality on my S10+ rear cameras
3 weeks ago
Ok, so I might have an answer as to why this is happening for some of the people. Long story short if you have an S10 that isn't a US version or specifically(and this is my best guess as an engineer with phone industry background) a Snapdragon 855 processor you might have bad photos. European and Asian versions come with Samsung's Exynos 9820 SoC. Photos inside home or home light environments are frankly unacceptable. In my case I noticed very grainy photos when I took pictures of myself against the light in the background. The graininess is most noticible on smooth, none-monotone surface such as skin.

0 Likes
Ellen12
Journeyman
Opties

Kun / Wil je me uitleggen waar ik kan zien welke versie ik heb? Hoe weet ik of ik Europese of Aziaanse of Amerikaanse versie heb? Of is het automatisch dat wanneer je in willekeurig Nederlandse winkel de Europese versie hebt? 

ik hoop echt dat Samsung of die Koreaanse collega's hier wat aan gaan doen!!!! 

0 Likes
Ellen12
Journeyman
Opties

En daarom is de Android app Photoshop Fix niet compatibel met Samsung S10?? 🤔

Daar baal ik heel erg van! Met Samsung A6 of A3 die mijn man heeft is dit geen probleem om deze app te installeren. Maar Samsung S10 NIET.... balen!! 

0 Likes
Vanquish
Navigator
Opties

Ellen, deze app op je telefoon zetten, is een legale, geen gekke versie. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inkwired.droidinfo&hl=nl  Onder systeem staat dan welke chipset.

0 Likes
Vanquish
Navigator
Opties

Dat van Die Photoshop fix zou ik niet durven zeggen. Maak er een aparte vraag/bericht van wellicht hebben anderen dit ook. 

 

0 Likes
Ellen12
Journeyman
Opties

Ik heb gekeken, ook ik heb Exynos 9820 SoC...chipset! 😠

Vanquish
Navigator
Opties

Dit stond trouwens op de Amerikaanse Samsung community, dus niet zomaar een website, en word daar ook niet tegengesproken! Ben benieuwd wat de reacties zijn. Zolang Samsung stommetje speelt neem ik aan dat het waar is.

0 Likes
Ellen12
Journeyman
Opties
En moeten we dat zomaar accepteren? Dat pikken we toch niet?
0 Likes