Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

slechte kwaliteit camera S10

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2019 04:13 PM)
15492 Weergaven
Rooverz
Navigator
Opties

Waarom is de camera van de S10 zoveel slechter als de S7????

 

Ik heb de laatste mei 2019 update geïnstalleerd met alle camera firmware upgrades. 

 

Fotos zijn nu doorgaans altijd overbelicht waardoor er bleke gezichten op staan en de foto's flets lijken. 

 

Tevens is er bizar veel ruis in foto's onder medium lichtomstandigheden en zien deze er korrelig en blokkerig uit (bv binnen, of buiten als het bewolkt is). De camera selecteert diafragma f2.4 met hoge iso en lange sluiterijd. Daarbij is de bewerkingen van de foto zeer slecht. Het is echt niet om aan te zien hoe slecht de kwaliteit is. 

 

Wij hebben de S10 gekocht omdat we dachten het beste op camera gebied te kopen. Maar de S7 presteert duidelijk heel veel beter opndoorgaans alle foto's (muv heel weinig licht foto's).

 

Samsung, wordt dit opgelost, anders gaat de S10 terug! 

231 Antwoorden
GalaxyS22
Big Cheese
Opties

@Remco67  schreef:

Wat wel raar is: in de lijstjes met beste camera smartphones staat de S10 al tijden in de hoogste regionen. Daar klopt natuurlijk helemaal niks van. Er zijn genoeg telefoons die slechter presteren maar de S10 in de top 3 is een lachertje.


Dat is toch logisch, als jij nou van elk merk elke keer een device krijgt om te testen en je kraakt ze finaal af, hoe lang denk je dat je nog mag testen en reviews geven? 🤔🙊

 

Voor de rest, heb je interesse in een nieuw device en gaat het je om de camera...ga naar de winkel en ga proberen. De enige juiste methode. En wil je echt goede foto's...koop een apparaat wat bedoeld is om foto's te maken en niet een die gemaakt is om te bellen. 😉

 

PS. Dat neemt niet weg dat een camera geen vervorming mag geven, kleuren is vind ik altijd heel persoonlijk en foto's in low light blijven altijd lastig. Ook met mijn Huawei waren de foto's overdag top maar bij minder licht heel veel ruis. Ik vind de foto's van de S10e bij dag licht echt goed. Ook deze bij minder licht slechter.

Evi84
Student
Opties

Ik vind de camera slechter dan de s7 edge ondanks hun stoefen over het feit dat ze nu 3 camera's hebben, waarom weet ik niet. Ik zie er geen verbetering in integendeel. 

0 Likes