Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vingerafdrukscanner en Samsung Pass

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2023 07:21 AM)
850 Weergaven
GorillaGlas
First Poster
Opties
Hallo, sinds dit weekend doet me vingerafdrukscanner het niet meer. Hij deed het nog wel eenmalig of misschien nog iets vaker. Maar nu wil die helenaal niet meer lijkt het. Vooral vervelend omdat ik Samsung Pass niet meer in lijk te komen, heb nu nog maar poging over inmiddels. Er komt ook wel te staan bedek de hele vinger afdruk scanner. Een nieuwe vinger inscannen stopt elke keer bij 18%, ik heb ontgrendelen met vinger afdruk maar alvast uitgezet.

Ik weet niet of er nog iets mogelijk is voor Samsung pass of dat het echt alleen maar te ontgrendelen is via een vinger afdruk ?

Ik vermoed dat dit een dure reparatie zal zijn, en zowiezo jammer als het niet zo is dat het toch verspild geld is daar de telefoon inmiddels 4 jaar oud is.
0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemorgen,

Probeer dit eens:

instellingen > Apps > Systeem apps weergeven > en dan zoeken naar com.samsung.android.biometric. Klik erop en dan opslag > gegevens wissen.

Lukt het hierna weer om in te stellen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @GorillaGlas, goedemorgen.

 

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is het je nog gelukt met de tip in dit topic? Stuur mij anders een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) wanneer je niet meer over wilt gaan tot een reparatie 😇 

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes