Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten: adressen en profielfoto's worden door elkaar gegooid. Balk "wijzigen/delen" enz. onderaan is meestal weg.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-10-2023 06:08 PM)
744 Weergaven
JeannetteAJ
Journeyman
Opties

Sinds een paar maanden zie ik soms contactfoto's en adressen van het ene contact bij het andere contact, terwijl het tel.nr. en de notities bij dit contact wel kloppen. Soms duurt het minutenlang voordat een  contact wordt geopend. Bij de meeste contacten ontbreekt onderaan de balk waarbij je het contact kunt wijzigen, delen enz. 
In Whatsapp groepen zag ik al 2 x deelnemers die helemaal niet in die groep zitten en berichten van echte groepsdeelnemers lijken op mijn telefoon van die niet-deelnemers te komen!

Mijn contacten staan in Google en dat wil ik ook zo houden. Ik gebruik die ook op de PC en sync die weer met Outlook op de PC.

Wat ik al heb gedaan:

  • Cache app contacten geleegd
  • Gegevens app contacten verwijderd
  • App contacten gedwongen gestopt
  • Deze 3 dingen ook voor apps Opgeslagen contactpers. en Favoriete contacten.
  • Android en alle apps geupdate, incl. voorgeinstalleerde en Android apps
  • Telefoon opnieuw opgestart
  • Alle instellingen telefoon gereset.
  • Telefoon 2 uur in veilige modus gehouden (ook in Veilige modus had ik dit probleem)
  • Laucher teruggezet naar originele Samsung launcher


Wat nu?
Terug naar fabrieksinstellingen zie ik toch wel als laatste optie.
Al tig keer met Samsung gebeld hierover. De garantie op mijn Galaxy Note10 Lite is al verlopen.

0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JeannetteAJ, goedemorgen.


Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. 

 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JeannetteAJ
Journeyman
Opties

Dank je wel Martijn. Ik heb al 6 van die smart tutorsessies afgesproken, waarvan ik 3 x voor niets 2 uur heb zitten wachten omdat Samsung niet belde. 😞 De bovenstaande stappen die al zijn gedaan zijn deels uit de wel nagekomen sessies en deels door mijzelf bedacht.
Helaas heeft dit alleen maar geleid tot het kwijtraken van allerlei instellingen enz.  en is het probleem nog steeds niet opgelost. In het laatste gesprek verwees je collega naar dit forum. Dus ik hoop dat dit wel leidt tot de oplossing...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan hetzelfde doen als mijn collega's en als je dit nog steeds ervaart kan je het beste een foutrapport indienen via de Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling kunnen dit dan verder onderzoeken.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JeannetteAJ
Journeyman
Opties

Dank Martijn. Foutrapport zojuist verzonden.
Ik zie nu pas dat de reactie op een eerder foutrapport (alleen) in Samsung Members is gekomen. Uw collega had mij verteld dat ik per e-mail een reactie zou krijgen. Toen heb ik eindeloos mijn mail gecheckt, maar ik heb zelfs nooit een mail ontvangen dat er een antwoord in Samsung Members stond...

Het  heel andere probleem dat ik toen had is uiteindelijk na een aantal telefoongesprekken opgelost. Nu dit  probleem nog. Ik lees het graag.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JeannetteAJ,

 

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand ook met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes