Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Contacten issues

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2024 05:28 PM)
190 Weergaven
JeannetteAJ
Journeyman
Opties

Update vorige topic ( Contacten: adressen en profielfoto's worden door elkaar gegooid. Balk "wijzigen/delen" enz. onderaan is meestal weg.): uiteindelijk bleek ik niet de enige te zijn met dit probleem. Ik kreeg de tip om de Samsung contacten app te vergeten in in Google Play de contacten app van Google te downloaden. Inderdaad, ik kon mijn contacten weer wijzigen, delen enz. Ik blij. Voor heel even.
Helaas gaf deze oplossing weer nieuwe problemen met de contacten. Daarvoor wil ik een nieuw topic aanmaken.

Dus dan maar hier:

Ik kreeg  dus de tip om de Samsung contacten app te vergeten in in Google Play de contacten app van Google te downloaden. Inderdaad, ik kon mijn contacten weer wijzigen, delen enz. Ik blij!
Voor heel even.

Voor een aantal tel.nrs. had ik in het Google contact eerder aangepaste labels per tel.nr. (dus niet per contact) gemaakt. B.v. bij een organisatie had ik verschillende tel.nrs. voor afdelingen, personen enz. zodat ik die niet allemaal als apart contact hoefde in te voeren. Nu zijn al die labels (aangepaste namen) weg, zowel in de desktop-webversie van Google contacten als in de contacten-apps op mijn telefoon van Samsung en Google. Alleen de kale tel.nrs. staan er nog, maar ik weet niet wat wat is.

Daarnaast zie ik in de contacten app (zowel die van Google als die van Samsung) op mijn telefoon nog al mijn, honderden, contacten. Maar op de webversie van Google Contacten heb ik er nog maar 45! De rest lijkt daar weg! Hoe dan?

 

Iemand hulp?



0 Likes
0 Antwoorden