Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Toestel loopt vast bij het opstarten

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2020 09:49 AM)
6613 Weergaven
Hendrikebakker
Apprentice
Opties

Moguh,

Mn note 10 loop vast tijdens het opstarten en blijft op het samsung logo hangen en valt hierna weer uit. Kan iemand mij helpen hoe ik hem kan resetten?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen, 

Je kunt proberen de telefoon te rebooten of meteen te resetten via de "recovery mode"

1. Zorg dat de telefoon uit staat. 
2. Houd de knoppen Volume Up, en Power ingedrukt tot dat je het Samsung logo ziet.
3. Wacht een paar seconden.
4. Navigeer met de volumeknoppen naar Reboot of Factory reset en bevestig met de Power knop.
5. Navigeer naar Yes en bevestig met de Power knop.
6. Je toestel wordt nu opnieuw opgestart/gereset

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen, 

Je kunt proberen de telefoon te rebooten of meteen te resetten via de "recovery mode"

1. Zorg dat de telefoon uit staat. 
2. Houd de knoppen Volume Up, en Power ingedrukt tot dat je het Samsung logo ziet.
3. Wacht een paar seconden.
4. Navigeer met de volumeknoppen naar Reboot of Factory reset en bevestig met de Power knop.
5. Navigeer naar Yes en bevestig met de Power knop.
6. Je toestel wordt nu opnieuw opgestart/gereset

Hendrikebakker
Apprentice
Opties

zo dat is een snelle reactie. ik ga het proberen dankjewel!

0 Likes
Hendrikebakker
Apprentice
Opties

Het is gelukt. hij werkt weer. dankjewel!

S_Iris
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Sinds vandaag ook het probleem. Alleen verloopt bovengenoemde oplossing niet tot een succes. De reboot doet hij tot aan het Samsung scherm en gaat dan weer uit. En herhaalt dit proces. Eens tot wel 7 keer voordat hij bij het vergrendelscherm komt. Blij te zien dat hij weer opstarte. Maar na paar minuten gaat mijn tel weer uit en begint het probleem van voor af aan. Dit heeft zich in de afgelopen 3 uur constant herhaald. Heel frustrerend. Ik heb geen recente update nog een app geinstalleerd. Dus heb geen idee waarom mijn telefoon zo doet.

Ik heb al jaren een Samsung maar dit met de Note 10+ heb ik nooit eerder meegemaakt. Telefoon heb ik ook pas 4 maanden. Ik hoor graag wat de oplossing hiervoor is.

gr

S.Iris

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@S_Iris 

Als je alles in dit topic al hebt geprobeerd en het geeft geen oplossing dan is er misschien wat anders mis bij jou en kan ik je enkel aanraden om langs een service centrum te gaan. Dan kunnen ze er voor je naar kijken.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick