Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe S-pen kopen voor Note10 lite

(Onderwerp aangemaakt op: 04-03-2020 08:36 PM)
1618 Weergaven
denis222111
Student
Opties

hi ik heb een note 10 lite gekocht en mijn s pen is kwijt ik heb de pen verloren natuurlijik wil ik een niuewe kopen maar waar ?? iemand kan me helpen ? ik heb gelezen dat de note 10 en note 10 plus s pen werk niet met note 10 lite dus ik heb geen idee 

0 Likes
Spring naar oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @nitavruutje,

Welkom op de Community!

Wat is er met je huidige S-Pen gebeurd? Wellicht dat ik er een voor je aan kan vragen 😉

rsz-846676
0 Likes
nitavruutje
First Poster
Opties
Hij doet het niet meer
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hoe lang heb je jouw Note10+ inmiddels? Je hebt standaard twee jaar fabrieksgarantie.

Mocht je daar nog binnen vallen, dan kan ik eenmalig een nieuwe voor je aanvragen. Stuur mij daarvoor even een privebericht 👍

rsz-846676
0 Likes
upsmoke
First Poster
Opties
Hallo ik zoek 1 s pen voor mijn note 10 lite de hond van me tante heeft er op zitten bijtenIMG-20210723-WA0014_31604.jpg
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @upsmoke,

Dat is zonde! Kun je mij een privebericht sturen met jouw adres- en contactgegevens en de gegevens van jouw Note10 Lite?

Dan kijk ik even of we iets voor je kunnen betekenen 😉

rsz-846676
0 Likes
Einleas
First Poster
Opties
Alhoewel oud topic, ik hoop de 10 light toch nog even te houden....vandaag stylus echt dus verloren, na 3 uur een vervanging zoeken, ben ik gek....als ik al een s10 vind, blijkt het een note8 versie te zijn. Is er iemand met een link voor de s-pen note 10 light etc... help!!
0 Likes
Einleas
First Poster
Opties
Ik zie nu net dat eerder genoemde link nog actief is, we gaan die maar proberen!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Einleas, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Wanneer ik de link bekijk zie ik staan dat het om een S-Pen gaat voor de Note 10, deze is wel iets anders dan de S-Pen voor de Note10 Lite

Misschien dat ik nog wel iets voor je kan betekenen, stuur mij dan wel eerst even een privéberichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Maris2308
First Poster
Opties
Ik kom er net achter dat ik mijn s pen verloren ben note 10 plus 😭
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Maris2308,

Is het intussen gelukt om een nieuwe S-Pen te vinden?

Zo niet, stuur mij dan een privébericht, dan kijk ik graag of ik nog iets voor je kan betekenen hierin.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes