Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

apps onderbreken

(Topic created on: 09-06-2021 02:01 PM)
1036 Views
paraadje
First Poster
Options

Ik loop tegen het volgende aan: als ik mijn telefoon ontgrendeld heb en ik ben bezig in een app, dan wordt die app onderbroken door een melding van een ander app. Voorbeeld: ik ben op youtube iets aan het luisteren, en dat wordt onderbroken door bijvoorbeeld een whatsappbericht (whatsapp opent dan op het scherm). Ik wil dit uitschakelen als dat gaat, maar weet niet hoe. 

0 Likes
5 REPLIES 5
Rohit
Samsung Members Star ★★
Options

Krijg je dan een popup ofzo?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
paraadje
First Poster
Options
Nee, de betreffende app opent en onderbreekt degene waar ik mre bezig ben. Dus uit dat voorbeeld: ik ben een youtubefilmpje aan het kijken, er komt een whatsappje binnen. Dan opent whatsapp op mijn scherm en YouTube stopt. Dat is niet handig. Het gebeurt alleen maar als het toestel ontgrendeld is.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Options

Hi @paraadje,

Als ik het goed begrijp, ben je op YouTube iets aan het afspelen. Vervolgens open je een gesprek in Whatsapp en dan stopt hetgeen dat je aan het bekijken was.

Dat is normaal gedrag van de YouTube app, je kunt alleen met YouTube premium op de achtergrond afspelen.

Mocht je wat anders bedoelen, neem dan eens op wat er gebeurd met de screenrecorder 👍

rsz-846676
0 Likes
paraadje
First Poster
Options
Nee dat bedoel ik niet. Ik open niet zelf Whatsapp. Ik blijf gewoon kijken in YouTube. Maar doordat er een appje binnenkomt (of sms'je, of e-mail), opent het apparaat zelf Whatsapp voor mij.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Options

Dat is vreemd. Kun je het dan eens vastleggen met de screenrecorder? Dan kijken we even met je mee 😉

rsz-846676
0 Likes