Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map reset

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2021 02:32 PM)
1068 Weergaven
Rudyds
Journeyman
Opties

Hoe kan ik de veilige map resetten op mijn galaxy A5 2017

0 Likes
37 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je moet het verkeerde patroon invoeren totdat je de melding krijgt patroon vergeten. Klik daarop en dan krijg je als je met je toestel bent aangemeld bij je Samsung account de optie reset. Voer het wachtwoord van je Samsung account in en reset de veilige map.

Heb je het wachtwoord van je Samsung account? Zonder dit wachtwoord kun je de veilige map niet resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
@Dick
Wat zou de community toch zonder jullie 2 moeten. Iedereen zou radeloos zijn. Toppers!! Jullie verdienen het echt om Superusers te zijn. Applaus 👏
0 Likes
Rudyds
Journeyman
Opties

Ik heb geen patroon om de veilige map te openen. Omdat ik verkeerd paswoord enkele keren ingaf kan ik niet meer inloggen. Er komt op het scherm dat ik moet inloggen op mijn samsung account en daar de veilige map resetten. Maar dat vind ik niet terug in mijn account

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dankjewel! Eindelijk erkenning. Je vergeet @Patrick ..

✅✅✅✅✅

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Je moet gewoon de schermen volgen.

Scherm 1 verkeerd wachtwoord of patroon invoeren.  Klik op vergeten.

Dan kom je in een 2e scherm waar je kan inloggen 

Log in en dan kun je de boel resetten in het 3e scherm.

S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Nee hoor, als je goed kijkt zie je dat ik antwoord op Patrick en jou daarbij noem.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Rudyds  is het gelukt?

Rudyds
Journeyman
Opties

Spijtig genoeg is het met geen enkele van de oplossingen gelukt om het probleem op te lossen. Het blijkt dat er vis de samsung account geen mogelijkheid is om de veilige map te ontgrendelen. Ik zie enkel het terugzetten naar de fabrieksinstellingen als enige oplossing. Maar dan weet ik niet of ik nadien nog alle updates kan installeren.

0 Likes
erikthebest
Apprentice
Opties
Hoi Patrick,

We hebben een probleem met de veilige map. Nu zie ik dat jij veel weet dus hopelijk kun je ons hier mee helpen.
Mijn vriendin wilde een map uit de Samsung notes in de veilige map zetten , dus deed ze dat.
Nu wil de de veilige map openen en vraagt ie om een ww om de veilige map te herstellen en die heeft ze niet o.dat ze sat nooit gebruikt heeft , ook niet op een ander toestel.
We kunnen wel een pincode of patroon of ww instellen. Maar zonder dat herstel ww kunnen we niet meer in de veilige map en dus ook niet meer bij die map die ze erin gezet heeft.
Zonder die ww worden de herstelde gegevens verwijderd, betekent dat we dan die map die we er net ingezet hebben kwijt zijn of dat deze terug gezet word naar notes?
Hoe kunnen we die backup uitlezen zonder terug te plaatsen ?

Groetjes Erik
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @erikthebest, goedemiddag.

Wij hebben geen mogelijkheid om dit op afstand te resetten. Wel kan je dit resetten met het wachtwoord van je Samsung account. Wanneer je een verkeerd patroon ingeeft krijg je ook de melding om te resetten, je wordt dan doorgeleid naar de pagina om je Samsung account wachtwoord in te geven.

Wanneer je de Veilige Map wordt verwijderd worden ook de bestanden en mappen hierin gewist. Een back-up uitlezen is niet mogelijk deze zijn beveiligd en kan alleen bekeken worden als deze op een telefoon wordt teruggezet en daar ook weer is ingelogd met hetzelfde account.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes