Na mijn update vorige week doet mijn geluid het niet meer. Wie kan helpen? Bekijk bericht
Hi @Kimmy1977, Heb je het toestel simpelweg al opnieuw opgestart? Test ook eens in de Veilige Modus ... Bekijk bericht
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Custom List Message Item |
---|
Na mijn update vorige week doet mijn geluid het niet meer. Wie kan helpen? Bekijk bericht Hi @Kimmy1977, Heb je het toestel simpelweg al opnieuw opgestart? Test ook eens in de Veilige Modus ... Bekijk bericht |
Gisteren een nieuwe A72 gekocht, in elk opzicht een fantastische telefoon.Echter beweegt de plastic rand van de telefoon aanzienlijk ten opzichte... Bekijk bericht Bedankt voor de terugkoppeling en goed om te lezen, @Anonymous User! Veel plezier met jouw nieuwe Ga... Bekijk bericht |
Goedemorgen,Ik hoop dat iemand me kan helpen: ik heb al een tijdje geen geluid bij inkomende WhatsApp berichten op mijn Samsung Galaxy A20e.Het... Bekijk bericht Mogelijk heb je de melding ingesteld als een stille melding, om hem dan als een normale melding in t... Bekijk bericht |
Hi, De Galaxy A52 is een geweldige telefoon! Maar ik heb een probleempje. Als ik een hotspot maak werkt die prima op de 2,4GHz band, maar ik zou... Bekijk bericht Het werkt als "by design". Dat betekent dat je niet zelf het kanaal kunt instellen, maar de hotspot ... Bekijk bericht |
Vorige week was de A50 van mijn vriendin spontaan uitgevallen. Na uren proberen om het toestel weer aan te krijgen kwam er uiteindelijk een reactie... Bekijk bericht |
mijn zoon(15jr) heeft een samsung galaxy A5 2017 2.5 jaar geleden nieuw gekochthet kind gaat er echt super voorzichtig mee om maar in eens begint... Bekijk bericht Hi @Anitaw1, Jammer genoeg niet. Het toestel zou buiten garantie zijn dus foto’s zijn niet van toepa... Bekijk bericht |
Als samsung pass in beeld komt om app of website op te slaan om op onthouden te drukken, blijk later dat er niets is toegevoegd op de Samsung Pass... Bekijk bericht HI @MPF, Welkom op de Community. Wellicht dat het volgende handige filmpje je op weg helpt bij het i... Bekijk bericht |
Mijn Samsung galaxy A70 hapert regelmatig met het touchscreen. Hierdoor kan ik dan niet de telefoon in. Bij members de diagnoses uitgevoerd. Komt... Bekijk bericht Hi @Ossie8, Is het gelukt om een back-up te maken en een reset uit te voeren? 👍 Bekijk bericht |
Vanmorgen een software update gedaan van mijn Samsung a41. Nu kan mijn bleutooth geen apparaten meer vinden om mee te koppelen. Wat kan ik doen? ... Bekijk bericht Fijn dat het is opgelost! @Sabbie88, Heb je het nog in de Veilige Modus kunnen testen? 👍 Bekijk bericht |
Normaal gezien kun je de ontgrendeling door Smartlock overrulen door in het vergrendelscherm op het open slotje te drukken, zodat het sluit. Deze... Bekijk bericht Het probleem doet zich niet meer voor. Het is onduidelijk waardoor het is opgelost. Bekijk bericht |
Zijn er hier misschien meer die constant de melding krijgen dat de SD kart niet veilig verwijderd is, ik heb al 10 tallen keren uitgezet en opnieuw... Bekijk bericht |
Help, my quick settings bar only has 4 buttons and i dont know how to get the rest Bekijk bericht |
Ik heb 2 Samsung A51 telefoons gekocht voor mijn kinderen. Telefoons hebben een rubberen en zeer flexibel hoesje. Telefoons zitten nooit in een... Bekijk bericht A53 zelfde verhaal... wat is er mis met deze telefoons. Hierdoor is moederbord ook aan vervanging to... Bekijk bericht |
HARD RESET WERKT OOK NIET Bekijk bericht https://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-galaxy-a21s/ Hier word het uitgelegd, zou je kunn... Bekijk bericht |
Recentelijk is de Galerij app geüpdate. In deze nieuwe versie is de optie "Ga naar website" voor schermafbeeldingen verdwenen. Ik weet... Bekijk bericht Als je wilt dat de ontwikkelaars je bericht lezen is het forum niet de juiste plek. In de Samsung Me... Bekijk bericht |
Ik zat eens te kijken bij de specs van een foto met mijn 64mp hoofdlens op mijn a52. En daar stond dat de resolutie bijna 10k was. Is dit een... Bekijk bericht |
Van mijn duo sim(2e simkaart) worden de Whatsapp albums niet meer weergegeven en de nieuw gezonden foto's niet meer opgeslagen in mijn gallerij... Bekijk bericht Dat zegt mij niet veel.. Ik raad je toch aan om een meekijkafspraak in te plannen, zodat mijn colleg... Bekijk bericht |
Klopt het dat de samsung a52 drie andriods krijgt. Heb nu andriod 11.Dus 12 13 en 14 zal de samsung a52 krijgen. Bekijk bericht |
Goeden dag Ik heb sinds twee weken geen problemen met, probleem sd card doet wat hij moet doen. En heb net een nieuwe update gehad... Bekijk bericht |
Ik cast graag vanaf mijn Galaxy A51 smartphone via een Chromecast naar een Sony Led-tv (geen Android tv).De Chromecast meldt altijd dat dit... Bekijk bericht Als het inmiddels goed gaat, dan kun je jouw topic als opgelost markeren! Mocht je nog ergens hulp b... Bekijk bericht |