Ik heb een paar dagen geleden de Samsung A52 gekocht. De april update is geïnstalleerd. Als ik nu bij instellingen, software update, naar een... Bekijk bericht
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Custom List Message Item |
---|
Ik heb een paar dagen geleden de Samsung A52 gekocht. De april update is geïnstalleerd. Als ik nu bij instellingen, software update, naar een... Bekijk bericht |
Mijn vader heeft op z'n Galaxy A een tweede wifi icoon bovenin z'n scherm staan waarvan hij wil weten wat dit betekent en of dit mogelijk... Bekijk bericht |
Waarom sluit mijn Galaxy 5 als ik mijn hand voor het toestel houd, en stopt ook de Youtube muziek die op staat. Wat ik ook probeer bij... Bekijk bericht Is het toestel up-to-date? En heb je hem al eens gereset? Het kan zijn dat dit door een app van een ... Bekijk bericht |
De app 9292 op mijn nieuwe A72 knalt er steeds uit. Zodra ik mijn route heb ingetypt krijg ik 1 seconde info in beeld en daarna knalt de app eruit.... Bekijk bericht |
mijn telef is vast gelopen krijg niet meer uit wat te doen om uit te laten gaan en op nieuw op te laten starten Bekijk bericht Goedemorgen @Members_AfXknwL, Is het nog gelukt met de tips van Dirk en Patrick? 👍 Bekijk bericht |
Ik heb een galaxy A40 en sinds gisteren licht mijn vergendelscherm ineens niet meer op als ik een melding krijg? Ik heb niks veranderd? Kan... Bekijk bericht Hi @Suushg, Welkom op de Community! Het oplichten van het scherm is geen standaardinstelling, dus di... Bekijk bericht |
Hoe kan ik de veilige map resetten op mijn galaxy A5 2017 Bekijk bericht Ik ben mijn wachtwoord van mijn veilige map vergeten.. hoe kom ik hier in als ik geen reset krijg zo... Bekijk bericht |
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe A52. Nou is mij opgevallen dat als iemand mij via whatsapp een foto stuurt, deze melding niet blijft staan... Bekijk bericht Hi @kimmmmmm, Welkom op de Community. Dat is zo lastig te zeggen. Daarom lijkt het mij een goed idee... Bekijk bericht |
Sinds kort als ik mijn oplader aansluit aan mijn samsung duurt het opladen steeds langer, het gaat van 1u30 naar 1u45 naar 2u enzovoort,... Bekijk bericht |
Op mijn Samsung A41 telefoon kan ik geen schermopname knop vinden. Ik heb een online tutorial gevolgd, maar de knop staat er bij mij niet. Deze... Bekijk bericht Hallo @StarScratcher, Deze functie is niet beschikbaar voor elk toestel en is daarmee de reden dat h... Bekijk bericht |
Ik heb een Samsung Galaxy a71. Na de update naar Android 11 mis ik live focus en heeft de camera focus problemen. De foto's zijn niet scherp.... Bekijk bericht |
Hoi, de camera app is best traag, vooral als je de galerij opent vanuit de camera en een foto maken gebeurt ook niet direct. Is... Bekijk bericht Dat klopt, maar het is niet helemaal soepel, misschien wel iets langer dan een halve seconde maar al... Bekijk bericht |
Goedemiddag iedereen Hierbij een vraag van mij.Sinds gisteren heeft mijn vriendin bluetooth oordopjes en gelukkig werken die perfect. nu is het... Bekijk bericht Je kunt proberen om via Bixby Routines een routine aan te maken die het geluid van de telefoon op st... Bekijk bericht |
Fingerprint ontgrendeling is zó handig, tot het niet meer werkt... Ik heb 2x dezelfde vinger gescand en 1x een vinger van mijn ander hand, maar... Bekijk bericht Ik controleer groenten en fruit die Europa binnen komen. Dus ik snij af en toe wel in mijn handen, m... Bekijk bericht |
Hallo , ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb sinds een paar dagen een Samsung Galaxy A52 5G. Gisteren heb ik een 256 GB sd kaart... Bekijk bericht Hallo @fred106, Bedankt voor jouw bericht. Aangezien foto's automatisch worden opgeslagen in Galleri... Bekijk bericht |
(EN) (NL staat lager)On my Galaxy a21s, I did the update from Android 10 to Android 11, but now I have problems with the Wi-Fi. I can connect to... Bekijk bericht |
Dag, Ik heb vorige week de nieuwe samsung software update gedaan en sindsdien geeft mijn samsung smartphone galaxy A50 aan dat het apparaat... Bekijk bericht Houd je ons op de hoogte? Hopelijk heb je je telefoon ook sneller weer terug 😇 Groeten, Martijn Bekijk bericht |
Als ik de "niet storen" functie activeer en daarbij een uitzondering inschakel (oproepen en alarmen), dan trilt het toestel niet ik als ik... Bekijk bericht Hi @Members_TdJavSn, Ik raad je aan om hier een foutrapport over te sturen via de Samsung Members ap... Bekijk bericht |
De spotify app wil niet volledig downloaden op de telefoon maar blijft bij 75% hangen. Had de app op advies eerst verwijderd om hem opnieuw te... Bekijk bericht |
Mijn Samsung Galaxy A40 werkt niet meet met Netflix na de Android 11 update. Ik kan op mijn telefoon geen Netflix meer kijken op mijn telefoon,... Bekijk bericht |
Onderwerp | Likes |
---|---|
5 | |
4 | |
4 |