Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart View Wallet Case A54

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2024 12:22 PM)
374 Weergaven
Keverbug
First Poster
Opties
Sinds gisteren maakt mijn smart view wallet case storing met mijn telefoon. Display blijft steeds op zwart knipperen. Na een aantal keer opnieuw opstarten, zachte reset en in veilige modus opstarten verandert hier niets aan. 

Eenmaal de telefoon uit de smart case te hebben genomen reageert mijn telefoon weer normaal. 

Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Mijn smart case is nog niet eens een jaar oud. 

Dit is mijn derde smart case. Eerdere gebruikte ik op verschillende versies telefoons nog nooit deze storing gehad.

Groet, Lies
0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Keverbug,

Bedankt voor jouw bericht. Had je de cover vanuit onze webshop gekocht of bij een andere winkel?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Keverbug
First Poster
Opties
Beste Ajay, Ik heb de originele case gekocht via Bol.com en inmiddels de toezegging dat ik een nieuwe ontvang. Ik houd je graag op de hoogte. Groet, Lies
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Keverbug,

Ik wens je alvast een fijn weekend.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ellis_75
First Poster
Opties

Ik heb ook een A54 met smart view cover en sinds de update naar UI 6.1 werkt de cover niet meer. Als ik opnieuw opstart doet de cover het een tijdje weer, maar na een tijdje valt deze uit.

De tips die ik online tegen kom om het op te lossen, werken niet.

Misschien is de UI 6.1 update de oorzaak van de problemen.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_rmMBjzH,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes