Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung e-mail en Aquamail

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2024 09:45 PM)
106 Weergaven
Loek1
Explorer
Opties
Op verschillende apparaten (desktop, tablet en telefoon) heb ik mijn e-mail geïnstalleerd. Op de tablet en telefoon maak ik gebruik van de Samsung app. Daar op de tablet (niet op de tefoon!?) regelmatig de bijlagen van de e-mails zomaar verdwenen, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief en zo ligt Aquamail nu op de testbank. Wat opviel was dat Aquamail en Samsung mail elkaar synchroniseerden! Hoe dan? Het is niet wat ik wil, hoe verhinder ik dat?
 In andere posts heb ik nog wat vragen over de e-mail. Bij voorbaat dank voor een antwoord.
0 Likes
3 Antwoorden
Loek1
Explorer
Opties
En ik had natuurlijk beter op moeten letten op het verschil tussen een pop3 en imap server.... je blijft leren... gelukkig 😉
0 Likes
Loek1
Explorer
Opties
Hoi Onno, had ik niet eerder geantwoord? Wat ik zag was dat als ik bij de een een bericht naar de prullenbak verwijderde, dat bij de andere geheel verdween! Het verbaasde mij wel. Het is niet dat ik het niet wil, maar ik wil wel weten waarom dat gebeurt. Pop3 en smtp hebben daar ook mee van doen en een (voorlopig) kopie van de berichten op de server achterlaten speelt ook mee. Ik gebruik kpn e-mail adressen. Ik moet nog wat verder experimenteren (als ik tijd over heb 😁) om het goed uit gezocht te krijgen.
Dank voor jouw reactie!

Loek
0 Likes
Loek1
Explorer
Opties
Eeeeh, pop en imap natuurlijk.....
0 Likes