Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Goedemorgen,

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2024 11:42 AM)
239 Weergaven
Bozefee
Student
Opties
Ik heb een a55 gekocht, geregistreerd enz.
Promotie voor samsungbuds lukt niet!!!!!
Ik heb al meerdere malen contact gehad met samsung medewerkers die sturen steeds een nieuwe link, ik heb ondertussen al 5 links gekregen, die dan worden afgewezen omdat het imei nr al is gebruikt natuurlijk!!!
NLD14169420PJJB is het originele registratie nummer.
Deze heb ik ook al een keer aanpast! Zie hieronder:

image
Dit is aangepast de foto's zijn goedgekeurd! 
Maar ik kan in het registratie formulier bij naam/achternaam niets aanpassen! 
Hoe kan ik dan ooit de registratie voltooien?

image

Hierboven zie een mail met een nieuwe link met een nieuw registratie nr. 
Maar ik kan mijn naam niet wijzigen!!!!!!!!

image

Vervolgens krijg ik bovenstaande mail. Het imei nr is gebruikt voor een andere promotie, ik kom zo dus nooit in aanmerking voor die buds???????
Samsung graag hulp en niet alleen een link, mijn voornaam en achternaam zijn via het samsung account bekend, dus wat is het probleem, hoe is het mogelijk dat een groot wereld wijd bedrijf de gevraagde aanpassing waar toe ik zelf geen toegang heb, niet even kan aanpassen? 2 minuten werk.
Jill vd klantenservice beloofde mij dat het goed zou komen maar ik zie het niet gebeuren.....

Help!!!!

0 Likes
11 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bozefee,

Bedankt voor jouw bericht en uitgebreide feedback. Ik kijk het intern na en dan kom ik weer bij jou terug.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Bozefee
Student
Opties
Dankjewel!!!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bozefee,

MIjn collega van de betreffende afdeling raadt aan om de registratie te voltooien op een nieuwe Samsung account waar jouw gegevens compleet in staan.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Bozefee
Student
Opties
Dan moet ik dus helemaal opnieuw registreren? Mijn gegevens staan ook in mijn huidige samsung account!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Bozefee,

In een nieuwe account waar jouw gegevens correct en compleet staan worden alles overgenomen in jouw registratie, waardoor de registratie goed zou moeten verlopen. We kunnen zelf niet de persoonsgegevens veranderen in een account en registratie, daarom is dit de beste manier. Laat weten of het lukt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Bozefee
Student
Opties
Hoe kan ik een nieuw account aanmaken?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Zie de onderstaande link Bozefee,

Rechts boven zie je de knop 'Account aanmaken'. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/3RsyI5k

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Bozefee
Student
Opties
Kan alleen met een nieuw email adres, heb ik gedaan. Wat nu?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Met jouw nieuwe account, waar alle gegevens goed in staan, kan je de registratie opnieuw doen Bozefee,

Wanneer jouw persoonsgegevens correct in jouw account staan, zo de beoordeling van jouw registratie goed moeten verlopen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes