Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige wifi app Samsung werkt niet meer?!

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2024 11:51 AM)
354 Weergaven
JohnM58
Pioneer
Opties
Veilige wifi werkt niet meer?! A52s
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie JohnM58,

Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> Veilige Wi-Fi ---> Opslag ---> Cache legen. Je kan bij ook bij de vorige menu kijken bij ' Instellingen Veilige Wi-Fi' om te controleren of alles daar uit staat.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JohnM58,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en welke foutmelding krijg je te zien?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JohnM58
Pioneer
Opties
Hallo Ajay-A

Dank voor jouw reactie. Ik heb de juli update van 2024 android 14 en Google play-systeem update van juni 2024.
Tijdens gebruik van openbare wifi gaat de veilige wifi vanzelf aan maar dan werkt er niets op die openbare wifi en kan dan eigenlijk niets ermee ik zet dan de veilige wifi uit maar gaat naar korte tijd vanzelf weer aan
Regelmatig krijg ik ook de melding bij openbare wifi dat veilige wifi niet kan beschermen omdat de server mijn samsung account niet kan verifiëren, deze is echter gewoon bijgewerkt/geüpdatet?!

Met vriendelijke groet,
John
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie JohnM58,

Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> Veilige Wi-Fi ---> Opslag ---> Cache legen. Je kan bij ook bij de vorige menu kijken bij ' Instellingen Veilige Wi-Fi' om te controleren of alles daar uit staat.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JohnM58
Pioneer
Opties
Oké bedankt.

Met groet,
John
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo JohnM58,

Laat weten of daarmee is gelukt. Anders kunnen we ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JohnM58
Pioneer
Opties
Hallo Ajay-A,

Het is gelukt, bedankt voor jouw advies!

Met groet, John
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen JohnM58,

Ik wens je nog veel plezier met jouw A52s!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes