Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung mail zoekt niet en loopt vast

(Onderwerp aangemaakt op: 01-01-2025 02:09 PM)
122 Weergaven
Ptc007
Apprentice
Opties
Maanden kan ik al niet zoeken in mijn mails via Samsung mail op mijn A52-5G. Ik kan slechts max. 2 letters intypen, dan loopt de app vast en moet ik hem sluiten. Ik probeerde al van alles dat ik had gelezen in de forums en op internet. Ook heb ik o.a. veel van mijn mails gewist, de accounts opnieuw ingesteld, synchronisatie op altijd, app opnieuw geinstalleerd etc. Dit is toch wel irritant. Weet iemand hier een oplossing voor ? Op de A54 van mij vrouw werkt het perfect.
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit is inderdaad knap vervelend. Als het opnieuw installeren van de app niet werkt zie ik eigenlijk maar 2 opties. Of een fabrieksherstel proberen of gewoon de Gmail app gebruiken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Ptc007
Apprentice
Opties
Ja er zit niets anders op. Wordt met de fabrieksherstel ook alles gewist ?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja dat klopt.

Je zou een backup kunnen maken.
Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ptc007
Apprentice
Opties
Ok erg bedankt, ik ga het proberen....
0 Likes
Ptc007
Apprentice
Opties
Nog een Happy Newyear..
0 Likes