Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung e-mail op meerdere Samsung apparaten.

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2024 08:59 PM)
491 Weergaven
Loek1
Explorer
Opties
Op verschillende apparaten (desktop, tablet en telefoon) heb ik mijn e-mail geïnstalleerd. Op de tablet en telefoon maak ik gebruik van de Samsung app, de desktop heeft de MS Office Outlook. Tot mijn verbazing synchroniseren de Samsung apparaten automatisch; verwijder ik bijvoorbeeld een mail op het ene apparaat, verdwijnt het ook op het andere! Gelukkig niet op de desktop. Die gebruik ik als "hoofd" computer. Hoe stop ik dat?
In andere posts heb ik nog wat vragen over de e-mail. Bij voorbaat dank voor een antwoord.
0 Likes
11 Antwoorden
Loek1
Explorer
Opties
Op verschillende apparaten (desktop, tablet en telefoon) heb ik mijn e-mail geïnstalleerd. Op de tablet en telefoon maak ik gebruik van de Samsung app. Ik meen mij te herinneren dat je tijdens de installatie daarvan kon bepalen of er een kopie van de mail op de server moest blijven. Dat zie ik niet meer. Klopt dat? In andere posts heb ik nog wat vragen over de e-mail. Bij voorbaat dank voor een antwoord.
0 Likes
Loek1
Explorer
Opties
Môge Onno, het was opvallend dat toen ik berichten uit postvak in van Aquamail verwijderde, deze ook verdween uit de Samsung e-mail. Mijn vraag hoe dit te verhinderen is, is om te weten te komen hoe dit "technisch" werkt. Niet perse omdat ik dat niet wil. Als je het systeem doorhebt, is dat alleen maar handig. Op de desktop welke ik als "hoofd" computer gebruik heb ik MS Office Outlook, gebruik ik sinds de eerste Office versies. Daar blijft alles keurig in Postvak in staan! Grappig 😊. Alleen de desktop heb ik zo ingesteld dat het de server leeghaalt, laat dus geen kopieën achter. Verder gebruik ik alleen adressen van KPN, Gmail houd ik daar los van.
Dank voor je rappe antwoord!
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Synchroniseren uitzetten in de email app van samsung. Heb je dit al gedaan?
0 Likes
Loek1
Explorer
Opties
Hoi Lamers1,

Ja, dat heb ik geprobeerd zonder succes. Ik moet toegeven dat ik het niet uitgebreid heb getest. Wat wel werkt is MS Office Outlook op mijn desktop zo instellen dat het de berichten niet meteen van de server haalt als ik daarop mijn mail binnenhaal. Maar ik ben nog niet klaar met uitproberen! Mocht ik wijzer worden, laat ik het hier weten 😉
Dank voor jouw reactie!
Loek1
Explorer
Opties
Oh ja, er is ook iets met imap en pop3. Krijgt ook aandacht 😊
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Loek1,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Loek1
Explorer
Opties
Hallo Ajay,

Dank voor het aanbod, maar dat is niet nodig. Ik ben er al uit door pop3 te gebruiken met de keuze om nooit de berichten van de server te halen. Zo kun je op jouw phone of tablet bepalen wat je met een bericht wilt doen en verdwijnt het niet omdat iemand anders het in de prullenbak heeft gemikt. En verder vind ik het gewoon leuk om lekker aan te prutsen, no problem😊

Dank en nog een fijne dag

Loek
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het is mooi om te lezen dat jezelf een oplossing hebt kunnen vinden Loek1,

Ik wens je nog veel plezier met jouw toestel en tablet.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Opties
Van het centrum632608 AREmoji_20240522_213006_1000000118_1716406206.jpg
0 Likes