Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A6plus telefoon resetten

(Onderwerp aangemaakt op: 16-03-2024 11:43 AM)
193 Weergaven
RobertusO
Pioneer
Opties

Mijn telefoon is zo traag geworden dat ik denk dat ik mijn telefoon moet resetten. 

Ik heb hier geen verstand van dus ik kan wel wat hulp gebruiken. Terug zetten naar fabrieksinstellingen kan ik uiteraard wek maar ben ik dan alles wat er op staat, zoals foto's, muziek, documenten en app's kwijt? Of is er een manier om dat te bewaren? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Als u de telefoon opnieuw instelt, worden alle gegevens van de telefoon verwijderd.

Voordat u de telefoon reset, u kunt een back-up maken van instellingen en apps en gegevens van sommige Samsung-apps, zoals Samsung Pass, Notes en Health, synchroniseren met Samsung Cloud. Zorg ervoor dat de synchronisatie in die apps is ingeschakeld.

WhatsApp, je kunt een back-up maken van je Google Drive.

Van foto's en video's kan een back-up worden gemaakt naar Google Foto's/One Drive of naar de externe schijf.

Raadpleeg voor meer informatie alle back-up- en herstelopties in de onderstaande link -

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-een-back-up-van-mijn-smartphone-of-tab...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Als u de telefoon opnieuw instelt, worden alle gegevens van de telefoon verwijderd.

Voordat u de telefoon reset, u kunt een back-up maken van instellingen en apps en gegevens van sommige Samsung-apps, zoals Samsung Pass, Notes en Health, synchroniseren met Samsung Cloud. Zorg ervoor dat de synchronisatie in die apps is ingeschakeld.

WhatsApp, je kunt een back-up maken van je Google Drive.

Van foto's en video's kan een back-up worden gemaakt naar Google Foto's/One Drive of naar de externe schijf.

Raadpleeg voor meer informatie alle back-up- en herstelopties in de onderstaande link -

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-een-back-up-van-mijn-smartphone-of-tab...
RobertusO
Pioneer
Opties

Hartelijk bedankt

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RobertusO ,

Is het maken van een back-up en het resetten van jouw toestel gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes