op 14-07-2025 03:51 PM
Ik heb een Samsung Galaxy A53. nu kan ik sinds een jaar al geen verbinding meer maken met een netwerkoperator. dit zorgt ervoor dat ik niet gebeld kan worden, maar ook zelf niemand kan bellen. daarnaast kan ik op het toestel geen mobiele gegevens gebruiken.
Mijn telefoon geeft ook aan dat er gebruik wordt gemaakt van SIM 1, maar dat het nummer onbekend is.
iemand die mij een zetje in de juiste richting kan geven?
op 15-07-2025 02:51 PM
Hallo @Members_4bdmK7E,
Dat is inderdaad erg bijzonder. Dat is is juist 1 van de essentiële functies. Ik help graag! Had je ook jouw Simkaart eruit gehaald en daarna weer erin? Had je ook een nieuwe Simkaart aangevraagd en/of met een Simkaart van iemand anders geprobeerd?
Is verder jouw toestel helemaal up-to-date en heb je het ook opnieuw opgestart?
Met groet,
Ajay
3 weken geleden - laatst bewerkt 3 weken geleden
3 weken geleden
Hallo @Essie87,
Ook bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je ook graag! Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakel jouw toestel uit en verbindt het aan je computer. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay
3 weken geleden
3 weken geleden - laatst bewerkt 3 weken geleden