Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A56 wifi verbinding probleem.

(Onderwerp aangemaakt op: 07-08-2025 10:28 PM)
256 Weergaven
Valentijn0
Journeyman
Opties
Ik heb sinds kort een a56, heb een tijdje wel niet wifi gehad. Net terug van reperatie en niks kunnen vinden, en nu weer helemaal niks kwa wifi.Me oude telefoon (a52s) heeft er geen problemen mee net zoals de rest hier thuis.
Weet iemand hier meer over?
0 Likes
11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi @Valentijn0 , heb je ook geprobeerd het kanaal te veranderden van je wifi netwerk?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Valentijn0
Journeyman
Opties
Hoi @Rohit, ik heb alles gedaan. Van opnieuw opstarten tot wifi netwerken resseten.
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Zie je de netwerken wel? Probeer dit eens: Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > Wifi en Bluetooth instellingen resetten. Laat maar weten wat dit doet.

Valentijn0
Journeyman
Opties
Nee dit werkt niet.
Ik kan soms wel aan de wifi op bepaalde plekken in me huis, als t niet werkt dan staat er bij de wifi "verbinding mislukt", "verbonden zonder internet" of hij verbind helemaal niet. Heb 'm ook net terug van reperatie waar ze "niks" hebben kunnen vinden
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat heb je geprobeerd te doen met het wifi netwerk? Werkt het op andere plekken buiten huis wel?

CookieBear321
Explorer
Opties
Helaas zit het in het toestel software, beiden A56 gekocht inmiddels terug gebracht ook ivm dit probleem maar ook teveel blauw en gele kleuren en werd onzettend heet zonder er maar ook iets op de achtergrond draaiden😮 vind het toestel waardeloos. Beiden nu een S23 tweedehands op de kop getikt ding werd vlekkenloos 😊
0 Likes
Valentijn0
Journeyman
Opties
Nog niks geprobeerd met het WiFi netwerk thuis, buiten huis niet getest.
0 Likes
Valentijn0
Journeyman
Opties
Oh nee, kan ik niet een software versie naar beneden?
0 Likes
CookieBear321
Explorer
Opties
Nee helaas niet
En helaas heeft elke update wel weer n probleem dat is wel jammer😮
0 Likes