Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Softwareupdate smartphone A56.

(Onderwerp aangemaakt op: 07-08-2025 08:26 PM)
244 Weergaven
Els38
Pathfinder
Opties
Een softwareupdate heb ik geinstalleerd wat erg snel ging. 

image

Maar dit heb ik nog helaas. 

image
 Hoe kan het dat die donkergrijze melding niet verdwijnt? Nou, zeg. Ga ik vanuit Samsung members in multiwindow weer naar Softwareupdatte instellingen. 

image

Is de telefoon bijgewerkt. De smartphone A56 van Els. Ging met glasvezel van KPN toch sneller dan ik dacht.

image

image

image

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Zo ziet een succesvolle softwareupdate er inderdaad uit. Geniet ervan!
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Zo ziet een succesvolle softwareupdate er inderdaad uit. Geniet ervan!
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Els38
Pathfinder
Opties
In deze link https://www.galaxyclub.nl/nieuws/samsung-publiceert-europees-schema-voor-android-16-one-ui-8-upgrade... wordt aangegeven dat de smartphone A56 in oktober een update met android 16 gaat krijgen en in november krijgt de smartphone S21 FE de android 16 update, klopt dat?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Els38,

Bedankt voor jouw enthousiasme voor Android 16! Voor de Benelux hebben we nog officiële datums. Wanneer het bekend is wordt het schema in de Members-app geplaatst. Wanneer je de app opent ---> Klik rechts boven op de megafoon icoon. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Els38
Pathfinder
Opties
Tik ik op megafoon krijg ik Postvak IN met updates te zien. Datums van android 16 update zijn er nog niet.1758731303500.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het is inderdaad nog niet bekend Els38. Wanneer het officieel bekend is zie je daar het bericht.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Els38
Pathfinder
Opties
Wat het verschil zal zijn straks eind 2025 in samenwerking met tablet Tab A8 en android 16 en android 14 vind ik spannend. Wat bedoel ik ermee? Apps hebben servers. Servers verborgen ip-adressen. En als bijvoorbeeld server Samsung wat de Emailapp in tablet heeft blokkeerd omdat het niet samen kan werken met de Emailapp in de smartphones vanwege android 16 dan is dat een probleem. Of het een conflict gaat geven of los van de smartphones S21 FE en A56 nog mailtjes ontvangt de Emailapp van Samsung in de tablet en misschien wel of misschien niet in de smartphones met android 16 dat weet ik pas als ik android 16 heb. Of de Telefoon app in android 16 en smartphone A56 anders wordt dat is een verrassing. Tot die tijd werkt de smartphone A56 veel beter samen met wifi van KPN, hotspots die ik met vpn van bedrijf Norton beveilig, en netwerk van Odido en met android 15 terwijl bedrijven blijven verbeteren. En dat maakt dat ik denk android 16 in smartphone A56 daar ben ik niet bang voor. Maar hoe smartphone S21 FE gaat werken met android 16 vind ik wel spannend. Die heb ik nu bijna 2 jaar. En die smartphone S21 FE heeft meer meegemaakt dan de smartphone A56 die erg veel op S21 FE lijkt maar ook meldingen heeft wat de smartphone S21 FE niet heeft. Veel vergelijken die twee smartphones dat lukt steeds minder.
0 Likes
Els38
Pathfinder
Opties
Ik heb deze beveiligingsupdate in smartphone S21 FE gedownload. En vind het nu ook in de smartphone A56. Installeren met de smartphone S21 FE ga ik nog niet doen. Foto gemaakt met de smartphone S21 FE. Tablet Tab A8 heeft geen beveiliginsupdate met android 14 en versie One UI 6.1. De softwareupdate wordt nog gedownload met de smartphone A56.1758896246847.jpgaMnRWpuYip.jpgjuuK0ENYrv.jpg
0 Likes
Els38
Pathfinder
Opties
Hieperdepiep Hoera! Android 16 heb ik nu in de smartphone A56. Apps van Samsung worden bijgewerkt. Dit deed de smartphone S21 FE nog.Multiwindow is veranderd in de smartphone A56. Wat geen probleem is. Wat een geluksdag heb ik nu. Android 16 heb ik nu ook al in smartphone S21 FE. Ik ben gelukkig maar feest vier ik niet. Want zitten er nog veranderingen in android 16 dan stuur ik dat bij de andere vragen. Maar ik vind het super hoe snel het is gegaan.1758897823218.jpg1758897885621.jpgEdT8p9jCJ2.jpgK2qSzv7WiI.jpg
0 Likes