Wat het verschil zal zijn straks eind 2025 in samenwerking met tablet Tab A8 en android 16 en android 14 vind ik spannend. Wat bedoel ik ermee? Apps hebben servers. Servers verborgen ip-adressen. En als bijvoorbeeld server Samsung wat de Emailapp in tablet heeft blokkeerd omdat het niet samen kan werken met de Emailapp in de smartphones vanwege android 16 dan is dat een probleem. Of het een conflict gaat geven of los van de smartphones S21 FE en A56 nog mailtjes ontvangt de Emailapp van Samsung in de tablet en misschien wel of misschien niet in de smartphones met android 16 dat weet ik pas als ik android 16 heb. Of de Telefoon app in android 16 en smartphone A56 anders wordt dat is een verrassing. Tot die tijd werkt de smartphone A56 veel beter samen met wifi van KPN, hotspots die ik met vpn van bedrijf Norton beveilig, en netwerk van Odido en met android 15 terwijl bedrijven blijven verbeteren. En dat maakt dat ik denk android 16 in smartphone A56 daar ben ik niet bang voor. Maar hoe smartphone S21 FE gaat werken met android 16 vind ik wel spannend. Die heb ik nu bijna 2 jaar. En die smartphone S21 FE heeft meer meegemaakt dan de smartphone A56 die erg veel op S21 FE lijkt maar ook meldingen heeft wat de smartphone S21 FE niet heeft. Veel vergelijken die twee smartphones dat lukt steeds minder.