Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Knox verwijderen?

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2021 09:07 AM)
12129 Weergaven
Berke
Explorer
Opties

Hoe kan ik Knox verwijderen? Er staan verschillende op mijn smartphone A6, maar kan geen enkele verwijderen.Knox.jpg

11 Antwoorden
SergeB145
First Poster
Opties
Hoi Berke, zover ik weet kan je KNOX niet verwijderen.
0 Likes
Berke
Explorer
Opties

Naar mijn mening hindert deze app heel wat andere apps.

0 Likes
SergeB145
First Poster
Opties
0 Likes
Berke
Explorer
Opties

Bedankt om dit door te sturen. De app zoals aangeven vind ik niet. Ik zie alleen wat ik bovenaan heb gepost. Dus geen app.

Op volgende webite heb ik dit gevonden:"https://androidmore.com/disable-samsung-knox/"

"

One newer Android device, you could follow the below steps:

1. Got to Settings > Apps.
  2. Tap on the menu button at the top right corner and select ‘Show system apps‘.
  3. Now, search for ‘Knox’ in the search bar and all the apps related to know will be listed.
  4. Disable them one by one.
  5. Reboot your device."                                                                             Zelfs dit lukt niet                 
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
welke apps worden er dan door gehinderd?
0 Likes
Berke
Explorer
Opties

Onde rander Norton 360, payconiq by bancontact, Deco (app om mesh van tp-link te installeren). Soms ook air more.

Ik heb mijn probleem voor gelegd bij norton en deze zijn meerdere uren bezig geweest om mijn smartphone in te stellen, maar het is maar half gelukt. Zij beweren dat het aan Knox ligt. Op een oude samsung (note 4) heb ik geen problemen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt eventueel een foutrapport sturen via de Samsung Members app, dan kunnen onze ontwikkelaars ernaar kijken. Of je kunt een Hulp op Afstans sessie inplannen: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes
Berke
Explorer
Opties

Goede morgen BruceH.

Ik heb zopas contact opgenomen met het servicecenter in Nederland. Deze persoon beweert dat het onmogelijk is om Knox af te halen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je Knox in z'n geheel wilt verwijderen, dat is inderdaad niet mogelijk. Aangezien je issues ervaart, kun je een reset uitvoeren nadat je een back-up hebt gemaakt. Of je kunt een collega op afstand de instellingen laten nalopen, mocht je issues ervaren.

rsz-846676
0 Likes