Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen verbinding met netwerk / Sim-kaart

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2025 04:58 AM)
358 Weergaven
timo_c
First Poster
Opties

Sinds een paar dagen kan mijn telefoon geregeld geen verbinding meer maken met het netwerk of vindt hij de sim-kaart niet. Ik heb een samsung A53 met twee sim-kaarten en geeft het probleem bij beide sim-kaarten in het toestel. Ik heb ook al met één sim geprobeerd en lost niks op. Soms werkt het voor een tijdje om dan terug weg te vallen.

Er komt bovenaan geen sim - geen service op het scherm. Het probleem ligt niet bij de sim-kaart, deze werkt in een andere telefoon en ik heb zelf meerdere sims geprobeerd in mijn toestel. Allen geven hetzelfde probleem.

Het toestel bevindt zich soms ook in een "schemerzone" tussen vliegtuigstand. Ik raak de optie niet aan maar toch kleurt deze lichtgrijs uit zichzelf.

Wat kan het probleem zijn? Wifi werkt trouwens zonder problemen.WhatsApp Image 2025-01-09 at 10.54.42 (1).jpegWhatsApp Image 2025-01-09 at 10.54.42.jpeg

Ik heb de mobiele instellingen al gereset, sim-kaart eruit genomen, software geüpdate. 

Resetten naar fabrieksinstellingen is geen optie gezien dit een toestel is gekoppel in samsung knox (van mijn werk) en vanop afstand kan dit dus niet opnieuw geïnstalleerd worden (ben in Azië momenteel). 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Test het eens in veilige modus https://bit.ly/2JQrwvP Hoe gaat het daar?

Is het toestel up to date?

Als geen enkele simkaart werkt en de problemen in veilige modus aanhouden ben ik bang dat een reparatie de enige optie is.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_wztl2yu,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik ga je verder helpen. Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Test het eens in veilige modus https://bit.ly/2JQrwvP Hoe gaat het daar?

Is het toestel up to date?

Als geen enkele simkaart werkt en de problemen in veilige modus aanhouden ben ik bang dat een reparatie de enige optie is.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_wztl2yu
First Poster
Opties

Sinds 2 weken zelfde probleem hier. En op die momenten werkt ook mijn geluid en bewegende beelden zoals tiktok en YouTube niet meer. Alles is up tot date. Bij mijn partner ook sinds de laatste update zelfde probleem ook galaxy A53.

0 Likes
Members_wztl2yu
First Poster
Opties

Idem het zelfde probleem. Veilige modus getest en nog het probleem. Enkel opnieuw opstarten helpt even maar dan ineens alles opnieuw vastlopen. Soms 6 keer per dag toestel opnieuw opstarten. Sinds de laatste 2 updates deze problemen.

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_wztl2yu,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik ga je verder helpen. Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes