Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A52S kan geen netwerk vinden

(Onderwerp aangemaakt op: woensdag)
104 Weergaven
Kuipje81
First Poster
Opties
Goedemiddag, mijn Samsung A52S maakt geen verbinding met een mobiel netwerk. Heb alles al geprobeerd, ik kan de optie automatisch zoeken naar netwerk niet uitzetten. Telefoon zegt dan heel kort, fout bij zoeken naar netwerken. Sim in andere telefoon doet het wel goed. Andere sim in mijn telefoon geeft ook geen netwerk. Wat kan ik nog proberen te doen? 
0 Likes
12 Antwoorden
hippehopper
Pathfinder
Opties
Ik zou een netwerk reset proberen. Ga naar je instellingen en dan naar algemeen beheer. Daar staat ergens resetten, druk daar op. En zoek daar naar 'instellingen mobiel netwerk resetten'.
0 Likes
Jake1018
First Poster
Opties
Of reset alles dan log in
0 Likes
Kuipje81
First Poster
Opties
Gedaan, werkt ook niet helaas.
0 Likes
hippehopper
Pathfinder
Opties
Welke provider heb je.
0 Likes
Kuipje81
First Poster
Opties
Het vreemde is je kunt netwerkoperators dus niet van automatisch selecteren af halen.
0 Likes
Kuipje81
First Poster
Opties
KPN
0 Likes
hippehopper
Pathfinder
Opties
Als je naar je instellingen gaat en dan naar verbindingen, en daar naar mobiele netwerken. Daar zie je dan namen toegangspunten staan. Kom je daar wel in?
0 Likes
Kuipje81
First Poster
Opties
Daar staat Kpn aangevinkt idd. Daar kan ik in komen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Kuipje81,

Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakel jouw toestel uit en verbindt het aan je computer. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes