Goedemiddag, mijn Samsung A52S maakt geen verbinding met een mobiel netwerk. Heb alles al geprobeerd, ik kan de optie automatisch zoeken naar netwerk niet uitzetten. Telefoon zegt dan heel kort, fout bij zoeken naar netwerken. Sim in andere telefoon doet het wel goed. Andere sim in mijn telefoon geeft ook geen netwerk. Wat kan ik nog proberen te doen?
Is dit al opgelost? Ik ben benieuwd, werkt een Esim wel? Dat kun je gratis activeren meestal. Als dat wel zou werken dan zou dat mooi zijn en ons een idee geven waar het probleem zit.
Nee, simkaart niet ontvangen. Stond woensdag in de kpn app. Daarna verdwenen uit de app, en niks ontvangen. Ik word maandag door kpn gebeld. Heb een belafspraak gemaakt.
Update: Gisteren nieuwe sim ontvangen. Deze geplaatst geen verandering. Tel. paar keer opnieuw opgestart geen resultaat. Savonds was ik wat aan het zoeken naar nieuwe telefoons en in mijn eigen samsung naar geheugen en geheugen vrij maken etc. Ik kon mijn sd kaart zo niet 123 vinden om de opslag. (Instellingen) dus maar weer de simkaart houder er uit. Opnieuw er in. Opstarten.... en opeens weer 4G in beeld. Vraag me niet hoe..... maar hij doet het opeens weer. 🙏😊