Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A25 Bellen via wifi werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 24-09-2025 05:17 PM)
187 Weergaven
A25-gebruiker
Apprentice
Opties
Ik kan op mij A25 de instelling "bellen via wifi" niet meer vinden na de laatste automatische update. Voorheen kon ik in mijn huis bellen via wifi, maar die functie werkt niet meer op mijn telefoon. Bij mij vrouw werkt dit wel, dus de wifi infrastructuur is wel goed.
De instelling op mijn telefoon om het Aan / Uit te zetten is niet meer te vinden bij "instellingen / verbindingen".
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
hippehopper
Voyager
Opties
Druk op je groene bel-icoon. Als je dan je recente gebelde lijst ziet staan, druk rechtsboven op de 3 puntjes. Als je dat hebt gedaan, druk op instellingen. Kijk daar tussen of bellen via wifi staat en of je dat aan kan zetten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
hippehopper
Voyager
Opties
Op de eerste afbeelding zie je een icoontje als je je meldingenvenster omlaag swiped. Mocht er bij jou ook "bellen via wifi" tussen staan, houd dat dan ingedrukt. Dan kom je op foto 2 terecht. Klik daarop en zet dat op "voorkeur wifi". Als je dat hebt gedaan, zie je zoals bij afbeelding 1 rechtsboven, omcirkeld in het midden, een wifi-teken met een telefoontje Erin. Dan weet je dat bellen via WiFi werkt. 1758739693021.jpg1758739693031.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
hippehopper
Voyager
Opties
Druk op je groene bel-icoon. Als je dan je recente gebelde lijst ziet staan, druk rechtsboven op de 3 puntjes. Als je dat hebt gedaan, druk op instellingen. Kijk daar tussen of bellen via wifi staat en of je dat aan kan zetten.
A25-gebruiker
Apprentice
Opties
Inderdaad instelling gevonden daar en dat stond "aan".
Helaas werkt de service nog niet; service maar eens uit zetten en telefoon herstarten en kijken of het daarna wel aan gaat.
Bedankt voor het vinden van de aan/uit voor die service.
hippehopper
Voyager
Opties
Is het nog gelukt?
0 Likes
A25-gebruiker
Apprentice
Opties
Ik kan helaas nergens zien of de telefoon werkelijk op wifi-bellen staat (ondanks eigenlijk geen streepjes te zien zijn op de netwerk ontvangst sterkte).
0 Likes
Oplossing
hippehopper
Voyager
Opties
Op de eerste afbeelding zie je een icoontje als je je meldingenvenster omlaag swiped. Mocht er bij jou ook "bellen via wifi" tussen staan, houd dat dan ingedrukt. Dan kom je op foto 2 terecht. Klik daarop en zet dat op "voorkeur wifi". Als je dat hebt gedaan, zie je zoals bij afbeelding 1 rechtsboven, omcirkeld in het midden, een wifi-teken met een telefoontje Erin. Dan weet je dat bellen via WiFi werkt. 1758739693021.jpg1758739693031.jpg
A25-gebruiker
Apprentice
Opties
Nu zie ik hem wel; had niet door dat je dan ook meer iconen ziet bovenaan en daar zie ik de wifi met telefoon wel.
Het werkt dus, hartelijk bedankt voor je hulp. 👍
hippehopper
Voyager
Opties
Fijne avond!