Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inzoomen bij Snapchat en Instagram

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2020 12:50 PM)
1976 Weergaven
SAG1
Apprentice
Opties

Hoi allemaal,

Hierbij mijn vraag, ik heb sinds vandaag de Samsung Galaxy a51. Waar ik mij helaas al snel enorm aan irriteerde, was het feit dat de frontcamera enorm inzoomed bij apps zoals Instagram en Snapchat. Vooral dit laatste vind ik enorm irritant. Weet iemand hoe ik dit wel normaal kan krijgen ? Want op de gewone camera ben ik ook niet ingezoomd.. ik hoor graag jullie suggesties. 

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SAG1,

Hier is jammer genoeg geen oplossing voor. De ontwikkelaars van de desbetreffende apps zullen hier een update voor uit moeten rollen.

rsz-846676
0 Likes
SAG1
Apprentice
Opties

Hoi Bruce,

Oké dat is erg jammer.. irriteer mij hier namelijk wel erg aan. Ziet zo'n  update er redelijk vlot aan te komen denken jullie? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat zou je aan de ontwikkelaars van Snapchat of Instagram moeten vragen! 😉

rsz-846676
0 Likes
SAG1
Apprentice
Opties

Dat is wel grappig,  want die doen net alsof Samsung juist een aanpassing moet maken .Dat is wel grappig, want die doen net alsof Samsung juist een aanpassing moet maken .

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Grappig inderdaad. Echter is het zo dat het wel goed werkt in de normale camera app. Het lijkt mij niet dat Samsung een update uit moet rollen voor Instagram of Snapchat. Zij ontwikkelen de applicaties niet voor onze toestellen, maar voor Android, vandaar dat het niet altijd even goed werkt.

rsz-846676
0 Likes