Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenshots maken kan niet meer in Android 10 - Samsung Galaxy A50

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2020 10:21 AM)
32616 Weergaven
NathanV
Explorer
Opties

Als ik probeer een screenshot te maken op mijn Galaxy A50 met de android 10 update lukt dat niet meer.

Als je volume omlaag en power button gebruikt kom je op het power scherm waar de melding komt dat je voor een screenshot power en volume omhoog moet gebruiken, maar dat werkt niet. Er gebeurt gewoon niks, geen foutmelding ofzo. Is dit een bug in Android 10? Is hier een oplossing voor?
Ik las wel op internet dat de android 10 update gestaakt is vanwege bugs namelijk.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
NathanV
Explorer
Opties

Het probleem is inmiddels opgelost. Het enige probleem wat er is, is dat de berichten in het besturingssysteem zeggen dat je volume omhoog moet gebruiken voor een screenshot. Het is volume beneden die je moet gebruiken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Nathan,

Waarschijnlijk houd je de knoppen te lang ingedrukt, probeer ze eens los te laten voordat je iets ziet gebeuren. Lukt het dan wel?

Onder de Instellingen kun je onder Geavanceerde functies >> Bewegingen en gebaren ook een gebaar aanzetten voor schermafbeeldingen, mocht je dat prettiger vinden.

kevin-sig
0 Likes
NathanV
Explorer
Opties

Die gebaren heb ik weleens geprobeerd maar die vind ik helaas niet fijn werken. Als ik probeer een screenshot te maken komt telkens de volume regelaar naar boven. Ook als ik meerdere keren probeer.En ik weet toch wel bijna zeker dat ik de toetsen tegelijk indruk

0 Likes
Oplossing
NathanV
Explorer
Opties

Het probleem is inmiddels opgelost. Het enige probleem wat er is, is dat de berichten in het besturingssysteem zeggen dat je volume omhoog moet gebruiken voor een screenshot. Het is volume beneden die je moet gebruiken.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Fijn om te lezen dat het nu gelukt is! Nu het toch gelukt is... Zou je een schermafbeelding kunnen maken en hier plaatsen van waar staat dat je volume omhoog moet indrukken voor een screenshot? Want dat is inderdaad niet de bedoeling, en dan snap ik ook gelijk de verwarring.

kevin-sig
0 Likes
NathanV
Explorer
Opties

Ik kan helaas niet meer de melding krijgen over doe screenshot. Ik denk dat het deel was van de inleiding in de nieuwe update. Ik kan je wel vertellen dat die melding was op het power scherm (scherm waar je de telefoon uit kan doen, herstarten enz). Hopelijk help ik je hiermee verder!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je met je handpalm van links naar rechts veegt kun je ook een screenshot maken. Lukt dat wel?

Je kunt het ook eens in de Veilige Modus proberen: https://bit.ly/2ReyK2G

rsz-846676
0 Likes
NathanV
Explorer
Opties

Beste bruce,

Dit probleem is al opgelost. Ik was zoals eerder gezegd in dit topic mogelijk misleid door een melding. Ik zal nog even een post als oplossing markeren.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, okay. Top!

Fijne dag en geniet van de zon. (Voor zover het kan ;-))

rsz-846676
0 Likes
Ilman
Apprentice
Opties

Het probleem is bij mij nog steeds niet opgelost. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dot kan oplossen?

0 Likes