Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A52s trilt zomaar bij ontgrendelen en scherm licht op

(Onderwerp aangemaakt op: 12-09-2023 11:10 PM)
3699 Weergaven
Henris5
Voyager
Opties
Beste communtiy,

Ik ben nog steeds een tevreden gebruiker van mijn A52s.
Maar de laatste tijd zijn er toch wel vervelende bugs.

Als eerste, zodra ik de telefoon ontgrendel trilt deze zomaar uit het niets. Nu weet ik dat dit gebeurt bij een sms/gemiste oproep, maar de telefoon lijkt het nu zomaar te doen. Heeft iemand daar een oplossing voor?

Ten tweede, als ik een melding van een bepaalde app krijgt licht het scherm op. Bij een Whatsapp/Instagram-melding licht het vergrendelscherm niet op, alleen bij Snapchat in dit geval.

Weet iemand hoe ik beiden op kan lossen?

Mvrgr Henri

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat je kunt doen is goodlock downloaden en nice catch downloaden (zit in goodlock).
Deze app houd bij of het systeem of een app trillingen of geluid maakt. 

Zo kun je misschien achterhalen waar het vandaan komt en dan kunnen we wat dieper duiken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Voor de eerste. Ga naar instellingen-> geluiden. Kies voor systeem geluiden en zet dit uit voor scherm vergrendeling. -Dit zou het niet **bleep** moeten zijn maar dit kan wel eens helpen. Bij systeem trillingen staat de optie niet op mij flip 5. Mogelijk voor hij jou A52 wel.

Het scherm oplichten van snapchat kan je uitzetten in de melding instellingen van de app zelf.
Henris5
Voyager
Opties
Dank. Het tweede probleem is verholpen!
Wist niet dat dat zo makkelijk ging.

De trilmeldingen had ik zelf al uitgezet. Dus de systeemtrillingen staan uit, maar nu trilt het toestel nog steeds soms als ik 'm oppak.

Hij trilt niet alleen bij ontgrendelen, maar soms zomaar als ik het scherm aan zet.
Is er nog een andere oplossing?
0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat je kunt doen is goodlock downloaden en nice catch downloaden (zit in goodlock).
Deze app houd bij of het systeem of een app trillingen of geluid maakt. 

Zo kun je misschien achterhalen waar het vandaan komt en dan kunnen we wat dieper duiken.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Henris5, goedemiddag.

Is het je nog gelukt met de tips van @Moootje? Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Bladluis12
Apprentice
Opties

Het kan ook komen door pasje(s) achter je hoesje, probeer eens zonder pasje(s) achter je telefoon. Als het trillen stop, kan je "NFC en contactloos betalen" uitzetten, of natuurlijk geen pasje(s) achter je telefoonhoesje bewaren.