el 09-04-2024 02:39 PM
- Marcar como nuevo
- Favorito
- Suscribir
- Silenciar
- Suscribirse a un feed RSS
- Resaltar
- Imprimir
- Informe de contenido inapropiado
Ik heb een nieuwe simkaart en nu geven mijn apps geen meldingen als er iets binnenkomt. ik hoor een geluid maar bij de icoontjes van berichten, whatsapp, fb, instagram staat niks. bij mijn vorige simkaart stond er een 1 als er een bericht binnenkwam. de meldingen staan overal op aan. bij simpel hadden ze het over een systeemfout! heeft iemand een oplossing? als ik het scherm naar onder veeg zie ik wel iets maar een vermelding bij het icoon zelf is toch handiger
- « Anterior
- Siguiente »
10-04-2024 09:36 AM - editado 10-04-2024 09:37 AM
- Marcar como nuevo
- Favorito
- Suscribir
- Silenciar
- Resaltar
- Imprimir
Zie je geen meldingen bovenaan de balk staan (naast de tijd en alle wifi icoontjes etc.) of geen meldingen op het vergrendelscherm?
Mocht je geen meldingen op het vergrendelscherm hebben: scherm uit > scherm aan > op midden scherm lang ingedrukt houden > meldingensymbooltjes aanklikken > gedetailleerd of alleen symbool. Succes!
Groet, Henri
el 11-04-2024 08:38 AM
- Marcar como nuevo
- Favorito
- Suscribir
- Silenciar
- Resaltar
- Imprimir
el 11-04-2024 01:21 PM
- Marcar como nuevo
- Favorito
- Suscribir
- Silenciar
- Resaltar
- Imprimir
hallo henri,
Bovenaan de balk zie ik meldingen staan, als de balk vol is veeg ik het scherm naar onder en zie alle meldingen. De meldingen die elk icoontje normaal laat zien als er een bericht binnen is zoals fb, insta, messenger, telefoon en whatsapp die zijn er niet meer. het enige wat er veranderd is, is een andere simkaart. de instellingen staan allemaal goed. nu zei men gisteren bij de zaak waar ik ook de mobiel heb gekocht dat het aan de laatste update zou liggen. bij de volgende update zou dit probleem opgelost zijn
el 11-04-2024 01:21 PM
- Marcar como nuevo
- Favorito
- Suscribir
- Silenciar
- Resaltar
- Imprimir
er staat nergens iets van icoon
el 12-04-2024 10:53 AM
- Marcar como nuevo
- Favorito
- Suscribir
- Silenciar
- Resaltar
- Imprimir
Hallo @anneke62,
Bedankt voor jouw reactie. Wat wellicht kan helpen is het resetten van de Instellingen (Geen fabrieksreset). Ga naar Instellingen ---> Algemeen Beheer ---> Resetten ---> Alle instell. resetten. Laat weten of het werkt.
Met groet,
Ajay
el 12-04-2024 04:22 PM
- Marcar como nuevo
- Favorito
- Suscribir
- Silenciar
- Resaltar
- Imprimir
el 12-04-2024 04:25 PM
- Marcar como nuevo
- Favorito
- Suscribir
- Silenciar
- Resaltar
- Imprimir
hoi ajay-a,
ik wacht even af wat de nieuwe update doet. maar ik zou dan een backup moeten doen?
el 12-04-2024 04:50 PM
- Marcar como nuevo
- Favorito
- Suscribir
- Silenciar
- Resaltar
- Imprimir
Hallo anneke62,
Het wordt altijd aangeraden om frequent een back-up te maken. Wat ik ook voor je kan doen, is een 'Remote Management' afspraak inplannen. Dan kijkt 1 van mijn collega's op afstand met je mee en gaan we ons best doen het probleem te verhelpen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Met groet,
Ajay
el 16-04-2024 03:33 PM
- Marcar como nuevo
- Favorito
- Suscribir
- Silenciar
- Resaltar
- Imprimir
hoi Ajay-A,
ik heb een backup gemaakt en alle instellingen gereset. net een whatsapp van mijn man naar mijn telefoon gestuurd. maar het probleem is helaas niet opgelost. ik zie wel bovenaan naast de tijd een whatsapp teken dat er een bericht is binnen gekomen, maar onderaan bij het groene whatsapp icoon is niks te zien.

- « Anterior
- Siguiente »