Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update naar Android 15 bij A55

(Onderwerp aangemaakt op: 12-05-2025 08:01 PM)
194 Weergaven
lionman
Pathfinder
Opties
De Android update zit er aan te komen.
In mijn geval vermoedelijk op een ongelukkig moment. Ik zit 2 maanden in het buitenland en kan de telefoon beslist niet missen en wil ieder risico op een mislukking uitsluiten zolang ik in het buitenland zit.
Vraagje: kan ik een moment kiezen dat b.v. een maand later ligt? Dan ben ik weer thuis in Nederland. Zo ja: hoe?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
10 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi @lionman , je kunt de update uitstellen. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
lionman
Pathfinder
Opties
Tot een zelf bepaald moment? Hoe??
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Gewoon niet op updaten klikken, of de update downloaden. De kans dat het fout gaat is heel erg klein dus ik zou me niet zo druk maken.

lionman
Pathfinder
Opties
Ik neem aan dat de update zochzelf aanmeldt. Ik zat me dus af te vragen hoe dan te werk te gaan. Ik vraag me alleen af of ik 'm tot een bepaalde datum kan uitstellen. Anders komt-ie er steeds opnieuw mee aanzetten, denk ik....
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als die de melding gaat geven gewoon niet op downloaden of installeren klikken. Volgens mij is er ook een knopje voor niet nu of uitstellen ofzo maar ik klik hem altijd meteen op nu installeren. Zolang je hem niet download word die ook niet geïnstalleerd. Anders even Instellingen > Software update > Automatisch downloaden even uitzetten.

lionman
Pathfinder
Opties
Dank voor je info!
Automat. downloaden via WiFi heb ik uitgezet.
Ben alleen benieuwd wanneer-ie zich opnieuw aanmeldt nadat je 'm uitgesteld hebt..... Is dat pas nadat ik Automat. downloaden weer geactiveerd heb??
Want uiteraard wil ik 'm t.z.t. wel hebben.
0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Helaas hier nooit een antwoord op
gehad. Krijg je nog wel een melding als je Autom. downloaden via Wi-Fi uit hebt gezet en de update beschikbaar is???
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @lionman,

Dat is een goede vraag! Je krijg hiervan geen melding. Je moet dan wel nog zelf 'Downloaden en installeren' klikken. Het controleert dan op updates eerst. Je kan daarna zelf nog klikken op 'Later'of 'Update'. Je kan ons gerust laten weten wanneer je nog overige vragen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Zoiets dacht ik al. Een melding verschijnt dus alleen als "Automat. downloaden via Wi-Fi" aan staat?
Overigens wel vreemd dat er in de info lijst op Members staat dat de upgrade voor de A55 "voltooid" is.....
Een familielid heeft ook nog geen melding ontvangen op haar A55.
0 Likes