Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen ondersteunende app voor deze nfc tag

(Onderwerp aangemaakt op: 28-06-2020 08:37 PM)
82548 Weergaven
Mojano
Explorer
Opties

Hallo,

Net een nieuwe telefoon, de Samsung Galaxy A40. Ik krijg steeds de melding  Geen ondersteunende app voor deze nfc tag. Ik heb de app rabowallet geïnstalleerd waarmee ik mobiel kan pinnen. Ik heb begrepen dat deze app gebruik maakt van nfc. Verder geen apps die hier gebruik van maken.

Als ik Google open krijg ik zelfs deze melding. Als ik de NRC helemaal uitzet via navigatiebalk kan ik waarschijnlijk niet meer mobiel pinnen...

Iemand enig idee hoe ik deze melding uit kan zetten zijne

0 Likes
24 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je ook een pasje in je hoes zitten toevallig?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Mojano
Explorer
Opties

ja dat wel maar dat zou toch gewoon moeten kunnen? hij geft het aan bij zo'n beetje alle aps die ik open

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Haal je pasjes eens uit je telefoon hoes. Is het dan weg?
Mojano
Explorer
Opties

Ja dat heb ik. Had al ergens gelezen dat dat de oorzaak kan zijn maar dat zou gewoon moeten kunnen. Heb niet voor niets een hoesje waar mijn pinpas ook in kan... kan toch niet zo zijn dat dat het probleem is??????

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat is inderdaad een probleem omdat je telefoon het pasje steeds registreert. Je hebt toch niet voor niets mobiel bankieren en NFC in je telefoon om betalingen te doen? Dus waarom een pinpas daarin doen? Als je moet pinnen bij de bankautomaat ok, maar dan heb je neem ik aan ook een portemonnee waar het geld in moet en daar dus ook het pasje in kunt doen. Maar in je hoes raad ik niet aan.
0 Likes
Mojano
Explorer
Opties

Ok...zit wat in.... dank je

Mojano
Explorer
Opties
Maar toch.... is toch belachelijk dat ik niet gewoon mijn pas in mijn hoesje kan hebben
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kan wel moet je NFC uitzetten.. Het is gewoon heel logisch dat je die melding steeds krijgt omdat in jou pinpas ook een nfc chip zit denkt jou telefoon dat je steeds een nfc chip ervoor houd en geeft die dus een melding. Dat gleufje is meer bedoeld voor een ID denk ik aangezien bijna alle banken mobiel bankieren aanbieden en betalen via nfc..
0 Likes
Mojano
Explorer
Opties
Snap ik.....
0 Likes