Diverse appstore geïnstalleerd, waaronder de app Begeleidende app voor koppeling met de PC. De app werkt wel, koppeling met de PC is prima. ... Bekijk bericht
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Custom List Message Item |
---|
Diverse appstore geïnstalleerd, waaronder de app Begeleidende app voor koppeling met de PC. De app werkt wel, koppeling met de PC is prima. ... Bekijk bericht |
Hoi ik heb een Samsung A70. Maar deze loopt elke keer vast. Kan dan niks meer doen. Het scherm is touché maar reageerd niet. Ik moet hem dan uit... Bekijk bericht Je kunt een reset proberen. Even alles backuppen daarna Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > ... Bekijk bericht |
voor een cliënt met een heel lage uitkering zoek ik een Samsung telefoon die niet te duur is. Ivm zijn motoriek moet die draadloos oplaadbaar zijn.... Bekijk bericht Er is tot op heden geen a toestel die draadloos laden ondersteund enkel de S lijn en de note lijn Bekijk bericht |
goedenavond,ik had op 01-05-2020 mijn a50 laten ophalen voor reparatie,deze was op 06-05-2020 onherstelbaar verklaard,en op 12-05-2020 werd er... Bekijk bericht |
Al enige tijd maakt mijn a50 een soort piepend ruisgeluid bij het afspelen van audio. Soms verdwijnt het volledig en dan duikt het weer op. Het... Bekijk bericht |
Sedert de laatste update, stopt de camera vanzelf na het nemen van selfies. Meestal kan ik er max 3 nemen. Soms krijg ik een melding (app gestopt /... Bekijk bericht Okay, kun je dan eens proberen het toestel te resetten? Maak dan wel een back-up van je gegevens met... Bekijk bericht |
Hoe kan ik op mijn A40 muziekbestanden verplaatsen van de interne opslag (mijn bestanden) naar mijn SD kaart. En ook apps verplaatsen naar mijn SD... Bekijk bericht Met de app Mijn bestanden. Apps gaat moeilijk omdat steeds minder apps dit nog ondersteunen. Bekijk bericht |
Ik heb in januari 2020 een Galaxy A40 gekocht. Na enkele dagen begon het toestel meerdere keren per dag om de sim code te vragen. Ik ben... Bekijk bericht |
Als ik een foto op Instagram of Facebook wil uploaden, dan kan ik in deze apps kiezen vanuit welke map in mijn galerij. Echter wat ik dan merk is... Bekijk bericht Geen idee ik werk niet met clouds. Clouds zijn hackbaar en niet zo veilig als een fysieke opslag. Al... Bekijk bericht |
Heb een Samsung A5 2016 extra geheugenkaart er in ziet hij ook wel eerst geformateerd maar het lukt me niet om foto's video's en andere... Bekijk bericht Dat kun je instellen in de camera app. Als je daar bij instellingen het veranderd slaat die vervolge... Bekijk bericht |
Ik heb sind een paar maanden een A51, bevalt prima maar nu een vreemd probleem. Zo af en toe worden gemaakte foto's niet goed opgeslagen: ze... Bekijk bericht |
Na de nieuwste update start miijn A40 niet meer op ook niet als ik het doe met de aan/uit knop en de volume knoppen Bekijk bericht Je kunt eventueel nog een andere lader proberen en checken of er geen vuil in de connector/oplaadpoo... Bekijk bericht |
Hoe kan ik oude bestanden uit Samsung cloud halen van bijvoorbeeld de backup van mijn oude foon ?? en dan bedoel ik audio , ik kan ze wel zien... Bekijk bericht En daarom doe ik niet aan clouds enkel sd kaarten ect zodat je altijd je bestanden beschikbaar hebt Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb mijn toestel (Samsung Galaxy A7 2018) nu ruim een jaar en sinds de laatste updat heb ik erg veel problemen met mijn... Bekijk bericht |
|
Na enkele tijd begon mijn vingerafddruk minder en minder goed te werken. Verwijderd en opnieuw proberen ingescannen. Proberen want op een... Bekijk bericht Duimprint lukt niet, wordt steeds registratie wordt steeds afgebroken ...maar vingerprint wordt wel ... Bekijk bericht |
Na de update van Android 10 is mijn Video opname erg onstabiel, licht - donker . Beeld laat soms veel en soms minder toch irritant bonzen zien, dwz... Bekijk bericht Haha! @Stef1411 Wellicht toch nog de reset proberen, anders eens langs Utrecht (of één van onze ande... Bekijk bericht |
Bijna dagelijks heb ik op verschillende tijdstippen dat mijn A51 vaneigens opnieuw opstart. En dat soms op vervelende momenten 😤 Wat kan... Bekijk bericht Even een goede backup maken en dan het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen. Bekijk bericht |
Na vandaag wil de wifi op mijn aA70 niet meer aan. ik heb dit probleem nooit eerder gehad. En na in veilige modus zetten wil ie ook niet meer... Bekijk bericht Daar had ik zelf ook aan gedagd ligt nu ongeveer 30u in rijst. W8 wss nig paar dagdn Bekijk bericht |
levert samsung de galaxy a71 inclusief met doorschijnende softcover in het doosje mee? ik zie vele unboxingfilmpjes voorbij komen (niet... Bekijk bericht |
Onderwerp | Likes |
---|---|
5 | |
4 | |
4 |