Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A56 is in eens geblokkeerd

(Onderwerp aangemaakt op: 25-03-2025 09:17 AM)
1103 Weergaven
Members_2HzbOZe
Journeyman
Opties

Toestel samsung A56  5G 256 gb is in eens geblokkeerd?

gelukkig een soft reset kunnen uitvoeren, maar deze melding komt toch zo maar niet voor niets? kan het een software probleem kunnen zijn?

17428904342178365516543848888904.jpg

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Members_2HzbOZe,

Ze geven dat het waarschijnlijk kwam doordat jouw A56 te vroeg was geleverd aan jou. De release was eigenlijk pas afgelopen woensdag namelijk. Als het goed is ervaar je dit niet meer toch?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
irma523274
Student
Opties
0 Likes
25 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @TheWraith5314,

Ik help je graag verder. Bedoel je dat je de Buds niet ziet bij Mijn producten? Staat het ook niet bij 'Product registratie' wanneer je bent ingelogd op https://bit.ly/3Q6GMYY?

Met groet,

Ajay

Community Manager
TheWraith5314
Explorer
Opties
Dankjewel
Members_2HzbOZe
Journeyman
Opties

Kan iemand van Samsung me hierbij helpen?

0 Likes
Rick1988
Pioneer
Opties
Lijkt wel alsof jij of iemand de Samsung Find My Phone beveiliging heeft uitgeschakeld of iets dergelijks? Heb je iets veranderd bij je Samsung account vlak voordat dit gebeurde?
Nick-H
Voyager
Opties
Is volgens mij een systeem app deze zou je niet zomaar kunnen verwijderen, en als dat wel kan zal dat mogelijk deze melding geven.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je toevallig bloatware proberen te verwijderen? Wat deed je voordat deze melding kwam? Staat er officiele software op?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
TheWraith5314
Explorer
Opties
Zeker vreemd ! Heb je toevallig ' root toegang' Ik zou je telefoon door Samsung laten nakijken of de officiële software een defect heeft. En wees voorzichtig met bestandsbeheerders die toegang tot het system Hebben. Als je die misschien hebt gedownload. Succes !
Members_2HzbOZe
Journeyman
Opties

Heb alleen maar alles geïnstalleerd op deze nieuwe telefoon, verder niets gedaan.

Heb in het verleden meerderen keren een nieuwe telefoon geïnstalleerd maar dit nog nooit gezien en mee gemaakt.

Samsung zelf is vrij onduidelijk hierin, als het weer werkt naar de soft reset is alles goed zeggen ze???

0 Likes
Members_2HzbOZe
Journeyman
Opties

nee, niet gedaan

0 Likes