Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth problemen A51

(Onderwerp aangemaakt op: 25-06-2020 01:05 AM)
4808 Weergaven
Amandavtuil
Apprentice
Opties

Sinds een week heb ik de Samsung A51, ondanks ik via deze form had begrepen dat de Bluetooth probleem verholpen zouden zijn met de update van Maart was ik onaangenaam verrast dat de Bluetooth verbinding met een speaker enorm slecht is, wanneer ik naar Spotify ook Google maps aan hebt staan, hapert de verbinding. Ben echt niet te spreken over een kinderziekte anno 2020, zelf de goedkopere telefoons van mijn kinderen en de verouderde S8 werken beter.

Wie weet hoe dit opgelost kan worden ?

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Anne_Elise1990,

Om je verder te helpen hebben we wel wat meer informatie nodig. Om welk toestel gaat het, welke oortjes/speaker, wat heb je al geprobeerd etc.

rsz-846676
0 Likes
BoeckxN
First Poster
Opties

Ik heb ook problemen met bluetooth en mijn nieuwe telefoon. Vorige week een nieuwe samsung A51 gekocht. Wanneer ik via bluetooth de telefoon wil verbinden met mijn Marshall headphone dan wordt de headphone niet gevonden. De headphone kan wel zonder problemen verbinding maken met mijn oude samsung smartphone. De nieuwe A51 kan wel verbinding maken met mijn Jam Speaker. Alle devices al herhaaldelijk herstart, de netwerkinstellingen gereset en ook de telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen maar niets lijkt te helpen. Waaraan kan dit liggen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @BoeckxN,

Welkom op de Samsung Community. 

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
BoeckxN
First Poster
Opties

Ja, dat heb ik ook al geprobeerd. Werkt niet...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je de Bluetooth versie van de koptelefoon achterhalen? Het kan zijn dat ze daarom niet vlekkeloos werken.

Wellicht dat je de koptelefoon ook kunt resetten bijvoorbeeld?

rsz-846676
0 Likes
BoeckxN
First Poster
Opties

Heb de koptelefoon gereset maar dat werkt ook niet. Bluetooth versie is Major III Bluetooth (Marshall)

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

De Bluetooth versie is inderdaad 4.0. Ben je er zeker van dat de koptelefoon in koppelmodus staat, zoals in de handleiding van jouw koptelefoon wordt vermeld? https://bit.ly/2U6lIou

rsz-846676
BoeckxN
First Poster
Opties

ja heel zeker, hij koppelt wel met mijn oude telefoon

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan lijkt het erop dat ze simpelweg niet compatible zijn. Helaas..

rsz-846676
0 Likes
BoeckxN
First Poster
Opties

En hoe moet je als consument dan weten dat ze niet compatibel zullen zijn? Van een smartphone van +/-300 euro mag je toch wel verwachten dat hij kan connecteren met een degelijke headphone?

0 Likes