op 27-03-2024 11:55 PM
Sinds de aankoop van een Samsung Galaxy A53 zijn er al problemen met bluetooth.
Bijv. connectie met HP Envy laptop: op de laptop geeft hij aan verbonden te zijn. Op de smartphone verschijnt ook de naam van de laptop. Maar wanneer ik op verbinden klik, geeft de smartphone aan geen verbinding te kunnen maken.
Met een radio met bluetoothfunctie nog een ander soort probleem: het apparaat werd na een scan gevonden, en verbinden lukte. Muziek kon daarna worden beluisterd via de radio. Maar na een 10-tal minuten viel de connectie weg. Bij het verwijderen en proberen herkoppelen van het apparaat, vond hij na een scan het radiotoestel niet meer.
Deze problemen doen zich al voor sinds de aankoop.
op 29-03-2024 10:07 AM
Hallo @roelsmaarten451,
Bedankt voor jouw bericht. Is jouw A53 ook helemaal up-to-date en had je ook al een keer jouw Netwerkinstellingen gereset? Zo nee, ga naar Instellingen ---> Algemeen beheer ---> Resetten ---> Netwerkinstellingen resetten. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 04-04-2024 04:29 PM
Welk besturings systeem heeft jou hp laptop ik gebruik dan sinds november vorig jaar de s23 ultra maar mijn oude telefoon is de A53 5g . Met Windows kan je beter je telefoon verbinden via koppeling/koppelen met Windows kan je ook gewoon bestanden op die manier door schuiven tussen de apparaten en dit werkt via wi-fi/lan .
Het probleem ligt niet aan je telefoon of pc dat is de veiligheid van bluetooth tegenwoordig . Je kan media streamen via bluetooth naar Windows laptop bijv muziek of scherm delen . Als je besturings systeem Chrome Os is zou het wel moeten kunnen maar moet je de zelfde inlog gegevens hebben op Chrome en op je telefoon das dus google account