Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Radio luisteren met antenne - zonder wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 27-03-2024 12:35 PM)
1117 Weergaven
Janusku
Apprentice
Opties

Ben onlangs overgestapt van een eenvoudige merkloze smartphone naar een Samsung a51 - android.
Echter op mijn oude smartphone kon ik radio luisteren zonder gebruik van wifi maar met het gebruik van een
draad-antenne ( headset -oortelefoon met kabeltje) .  

Vraag ; heeft de samsung a51 deze mogelijkheid ook ? Misschien m.b.v. een speciale radio-app ?

Alle suggesties zijn welkom, en bijvoorbaat dank!

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Janusku,

Bedankt voor jouw gegevens. Volgens onze gegevens bevat de A51 de FM radio functie via draad antenne. Je moet hiervoor ook de Radio app gebruiken. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay   

Community Manager
0 Likes
Janusku
Apprentice
Opties

Beste Ajay , dank voor je antwoord. Misschien weet je ook een goede radio app hiervoor ?

bijvoorbaat dank !

0 Likes
Janusku
Apprentice
Opties

Ik heb het inmiddels gevonden. Het is onderdeel van de standaard Samsung apps v.d telefoon,
en kan ook radio luisteren mbv een headset kabeltje. Echter , hoe kan ik deze radio aanroepen via een timer ? Ik kan mijn smartphone dan als klokradio gebruiken. Voor zover ik kan overzien heeft de standaard timer van deze telefoon deze functie niet. Misschien kan ik hiervoor een timer-app gebruiken, of anders.. ? 
bijvoorbaat dank !

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Janusku,

Ik kan niet zomaar 3de partij apps aanraden. Op internet kan je wel lijsten vinden van aangeraden radio apps. Hopelijk kom je zo eruit!

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes