Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth problemen A51

(Onderwerp aangemaakt op: 25-06-2020 01:05 AM)
4804 Weergaven
Amandavtuil
Apprentice
Opties

Sinds een week heb ik de Samsung A51, ondanks ik via deze form had begrepen dat de Bluetooth probleem verholpen zouden zijn met de update van Maart was ik onaangenaam verrast dat de Bluetooth verbinding met een speaker enorm slecht is, wanneer ik naar Spotify ook Google maps aan hebt staan, hapert de verbinding. Ben echt niet te spreken over een kinderziekte anno 2020, zelf de goedkopere telefoons van mijn kinderen en de verouderde S8 werken beter.

Wie weet hoe dit opgelost kan worden ?

26 Antwoorden
Stef1411
Voyager
Opties

Op welke software draait jouw toestel? Dit probleem zou namelijk verholpen moeten zijn met de laatste updates!

Zjang
Apprentice
Opties
Mijn a51 , 2 weken geleden gekocht heeft dezelfde problemen. Zeer irritant, 2 tot 3 maal per liedje hapert en stottert spotify.
Heb automatisch batterijoptimalisatie van spotify app op uit gezet zoals ergens geopperd was.
afspeellijsten gedownload zodat alle internet en 4g verbindingen uit gezet kunnen worden.
niets helpt .Zelfs met bekabelde hoofdtelefoon luisteren kan niet zuiver. Onbegrijpelijk eigenlijk.
laatste update a515fxxu3btd4 uitgiftedatum 2020-04-01
Amandavtuil
Apprentice
Opties

De laatste update was op 18 juni 2020.

Het probleem is nog steeds niet verholpen. Zal ook een officiële klacht indienen bij Samsung. Het kan en mag niet zo zijn dat de Bluetooth van een premium company anno 2020 niet of niet optimaal functioneert. 

0 Likes
Amandavtuil
Apprentice
Opties

Die update heb ik ook, helaas heb ik nog steeds de Bluetooth problemen.

Ik dien een klacht in bij Samsung, vooral omdat mijn telefoon nog geen maand oud is en ze duidelijk geen (permanente) oplossing hebben. 

0 Likes
Alrac1
First Poster
Opties

Bij mij hetzelfde probleem : nieuwe A51 sinds begin juni en dit toestel vindt mijn jbl luidspreker niet via bluetooth

Instellingen gereset : geen effect

Software-update dd 01-04-2020 is "up-to-date"

Huidige versie A515FXXU3BTD4 / A515FOXM3BTE1 / A515FXXU3BTD4

Aangezien dit blijkbaar een gekend probleem is - waar ik niet van op de hoogte was bij aankoop - waarom reikt Samsung ons hier geen oplossing voor aan, dat is toch de bedoeling van dit forum?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het toestel up-to-date is en jullie hebben het toestel al eens gereset, kunnen jullie een foutrapport sturen via de Samsung Members app.

Zorg ervoor dat je de loggegevens meestuurt, zodat onze ontwikkelaars ernaar kunnen kijken.

rsz-846676
0 Likes
Alrac1
First Poster
Opties

Mijn probleem is opgelost : lag niet aan de Samsung maar aan het feit dat er bij de JBL nog een bijkomend knopje diende ingedrukt te worden. Fout lag dus bij mij. Verbinding met Bleutooth voor Spotify werkt prima nu!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het niet aan het toestel lag. Veel luister plezier! 😁

rsz-846676
0 Likes
Anne_Elise1990
First Poster
Opties

Ik heb precies het zelfde probleem! 

0 Likes