Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

a53 5g batterij

(Onderwerp aangemaakt op: 05-07-2023 10:22 PM)
151 Weergaven
mhnnlrhbrchtsn
Apprentice
Opties
Hello, ik heb de a53 5g. 
Heb de laatste dagen ondervonden dat mijn gsm redelijk warm word tijdens gebruik. 
Het zit niet in een hoesje omdat ik ook hetzelfde probleem heb gehad met mijn s21 toen ik op reis was, het was net nog geen 3 jaar oud het begon dat ik het meerdere keren per dag moest opladen en de gsm was open aan het komen, die zat wel altijd in een hoesje ..Wel ik was teleurgesteld en daarom heb ik nu de wat goedkopere versie' aangekocht, 
Ben best wel tevreden ermee.
Heb en gebruik de originele lader en kabel voor mijn a53 5g gsm op te laden. 
Mijn batterij gaat wel niet snel leeg. Laad het 1 keer per dag. Maar het warm worden van de gsm baat me wel zorgen.
Groetjes
0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mhnnlrhbrchtsn, goedemiddag.

Is jouw telefoon verder up-2-date? En ervaar je dit bij het gebruik van bepaalde apps? Bij wat zwaardere toepassingen is het ook normaal dat het toestel soms wat warmer kan worden. Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
mhnnlrhbrchtsn
Apprentice
Opties
Enige probleem dat ik dan zou hebben is dat ik mijn bleutooth zeker moet laten draaien 24/24 omdat ik de medtronic app voor medische aflees apparatuur nodig heb. Heb schrik dat het niet meer zou draaien. Deze app heb ik echt nodig.
0 Likes
mhnnlrhbrchtsn
Apprentice
Opties
Alles gaat zoals het moet, de updates neem ik altijd binnen (automatisch). De onbelangrijke apps gaan ook automatisch in sluimerstand.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@mhnnlrhbrchtsn 

Ook in de Veilige Modus kan je gebruik maken van Bluetoothverbindingen. Met het starten van de Veilige Modus worden apps van derden tijdelijk uitgeschakeld 😇 Zo kan je achterhalen of je dit veroorzaakt wordt door een app.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
mhnnlrhbrchtsn
Apprentice
Opties
Dank u wel voor de info MartijnK