Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm A53 5G

(Onderwerp aangemaakt op: 02-10-2023 07:33 PM)
251 Weergaven
Nxke
Explorer
Opties
Mijn scherm gaat dikwijls aan in mijn broekzak,terwijl mijn " bescherming tegen onbedoeld aanraken" op staat, zo worden er apps geopend, screenshots gemaakt enz....toestel is volledig up to date,nog iemand die dit ervaart? Een oplossing misschien??
0 Likes
6 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nxke, goedemiddag.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
stefca
Journeyman
Opties
Hey Nxke,
Ik heb dit ook regelmatig. Ik weet helaas ook niet wat je daarvoor moet doen.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @stefca, goedemorgen.

Heb je je telefoon al eens opgestart in de Veilige Modus? En staan de opties voor onbedoeld aanraken ook ingeschakeld? Ervaar je dit ook in een andere (broek)zak?

Groeten,

Martijn

0 Likes
stefca
Journeyman
Opties
Martijn,
Ja de optie veilige modus is ingeschakeld.Dit gebeurd niet altijd maar soms eens, ook mijn Spotify zou opeens beginnen spelen als ik vb de app waze aansteekt of een andere app.Waarschijnlijk zijn mijn instellingen soms niet juist?Mijn toestel is een A52.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat je een aantal verschillende issues ervaart, zou je kunnen kijken of een reset van je telefoon dit in één klap verhelpt 😉 Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

stefca
Journeyman
Opties
Bedankt!