Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vervorming camera 64MP stand

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2024 09:44 PM)
1715 Weergaven
Stern123
Explorer
Opties
Sinds ik de nieuwe One UI 6 software heb geïnstalleerd, vervormen de foto's in de 64MP stand. (Galaxy A53 5G)
16 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Stern123 ,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook geprobeerd eerst de Instellingen van de Camera App te resetten? Zo nee, ga naar de Camera App --->Tandwiel icoon ---> Instellingen resetten.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_9jCmgCR
First Poster
Opties

Hi @Ajay-A,

Ik heb het zelfde probleem en camera resetten werkt niet.

Groet,

Ronan

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_9jCmgCR,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
LesleyD
First Poster
Opties
Ik heb ook dat probleem met hetzelfde type gsm Samsung Galaxy A53 5G dacht al dat het aan mijn lenzen lag, maar er zijn dus nog mensen! Los dit aub op! Ik ga binnenkort op vakantie en wil goede foto's. Instellingen van de camera app steeds gereset, als een soft reset opstart geprobeerd, gisteren is er weer een softwareupdate gekomen, maar het probleem is er nog steeds!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LesleyD,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Anders kan je ook via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
LesleyD
First Poster
Opties
Beste, dankjewel. Ik heb een foutrapport doorgegeven via Members. Hoop dat het snel in orde komt want heb nu van deze soort foto's... Dit is een 33cl blikje dat lijkt op een 15cl blikje.20240223_133502_1000238896_1708691704.jpg
0 Likes
Martijn924
Apprentice
Opties

Ook hier vervormde foto's in de 64mp stand. Lagere (16mp) kwaliteit heeft het probleem niet. Sinds december 2023 al meerdere foto's/herinneringen hierdoor misvormd....resetten camera-app helpt niet.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Martijn924,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_mpE3rFo
First Poster
Opties

Hier ook hetzelfde probleem. Resetten geeft geen verbetering. Graag snel een oplossing! 

0 Likes