Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camerafout a54

(Onderwerp aangemaakt op: 23-07-2024 06:28 PM)
218 Weergaven
Anneke_B
Apprentice
Opties
UPDATE: moederbord en camera bleken kapot te zijn

De a54 van mijn dochter geeft een camerafout in portretmodus. Software is up to date, camerainstellingen al gereset, wipe cache partition gedaan, in veilige modus zelfde probleem... Vorig jaar heeft ze dit ook gehad maar ik weet niet meer hoe het toen opgelost geraakt is. Het rare is dat dit telkens in het buitenland, dus bij roaming, gebeurt. 

Hebben jullie tips? Bedankt!

0 Likes
8 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallon @Anneke_B,

Bedankt voor jouw bericht. Had je ook een fabrieksreset geprobeerd? Zie de onderstaande link voor instructies.

https://bit.ly/49QovqC

Wanneer dit niet lukt kan je ook een foutrapport indienen via de Samsung Memberr-app en kiezen voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Anneke_B
Apprentice
Opties
Dag Ajay, de factory reset heeft niet geholpen. Ik heb een foutrapport verstuurd via de dochter haar samsung account. Hopelijk krijgen we snel een oplossing want we vertrekken op vakantie en de smartphone is haar fototoestel... Groetjes An
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Anneke_B ,

Je zegt dat je het met Roaming gebeurdt in het buitenland, maar gebeurdt het ook in eigen land? 

En uitschakelen in portretmodus? Alleen in buitenland of ook eigen land? En wat als je vliegtuigmodus aanzet, gebeurdt het dan ook?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Anneke_B
Apprentice
Opties
Bedankt voor je reactie.

In eigen land blijkbaar ook. Eens de foutmelding er is, krijgen we die niet meer weg en veroorzaakt de camera soms zelfs een restart van de gsm.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Anneke_B,

Had je al een fabrieksreset geprobeerd?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Anneke_B
Apprentice
Opties
Hoi Ajay, bedankt voor je berichtje.

De fabrieksreset heeft niet geholpen. Het probleem blijft. Ofwel bevriest de camera ofwel krijgen we een melding 'camerafout'. Blijkbaar geeft niet alleen de portretmodus problemen, ook zoomstand 0.5 lokt het uit.

Ik heb nogmaals een foutrapport verstuurd via de dochter haar members-app.

Groetjes
An
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Anneke_B,

Je kan er ook voor kiezen door een monteur er naar te laten kijken. Zie de onderstaande link voor onze ophaalservice maar ook voor onze Service locaties. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/3J4HpwQ

&

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
Anneke_B
Apprentice
Opties
Ik ga er straks eens naar kijken. Bedankt voor je hulp en nog een fijne dag!