Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Supersnel opladen wordt Normaal opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-10-2024 03:22 PM)
227 Weergaven
hipnie
First Poster
Opties

Wanneer ik mijn Samsung Galaxy A54 aansluit aan mijn snellader verschijnt de eerste seconde nog 'Supersnel opladen'
Na 1 - 5 seconde verandert deze tekst in 'Opladen' en laadt de telefoon dus niet meer snel op.

Ik heb verschillende opladers en kabels gebruikt, waaronder originele spullen van Samsung. Dit maakt geen verschil.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn telefoon toch supersnel gaat opladen?

Screenshot supersnel opladen: https://prnt.sc/WU7GPBHvGlbJ
Screenshot normaal opladen (2 sec later): https://prnt.sc/ZSo9v6u1-rnj 

0 Likes
14 Antwoorden
TGames
Journeyman
Opties
Soms doet ie dat bij mij ook, ik denk dat enkel de tekst veranderd en dan het nog altijd supersnel oplaad.

Ja kan een in je instelling>baterij kijken of dat het daar zegt dat het nog snel oplaad of niet.

Mvg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @hipnie ,

Dit is al lang zo. Je krijgt eerst de melding supersnel laden gestart en een blauwe circel zo weet je dat het supersnel is. Daarna staat er enkel opladen. Dit is zoals het hoort.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
hipnie
First Poster
Opties

Nadat de melding 'Supersnel opladen' verdwijnt, laadt mijn telefoon ook aanzienlijk minder snel op. Dit was in het begin (eerste half jaar) niet zo.

Hoe kan dit worden voorkomen?

0 Likes
hipnie
First Poster
Opties

Laadt de telefoon bij jou hierna nog wel zo snel op zoals wanneer er supersnel opladen stond? Of heb je dit überhaupt nooit gehad?

0 Likes
TH-B
Journeyman
Opties
Laadt u op met een snellader met een usb-c poort én een gewone usb poort aanwezig?
Indien u wil snelladen, mag er enkel 1 toestel op de usb-c poort aangesloten zijn!
Indien je beide poorten tegelijkertijd in gebruik hebt, laat deze aan normale snelheid (dus géén snelladen).
Bij snelladen zie je idd eerst de blauwe snelladen cirkel een nadien de gewone, maar zou dan wel nog moeten snel opladen.
0 Likes
hipnie
First Poster
Opties

Het gaat hier om een snellader met USB-C naar USB-C kabel.
Er zit geen ander apparaat aangesloten op de snellader dan deze kabel.

0 Likes
TH-B
Journeyman
Opties
Steek je deze rechtstreeks in het stopcontact of via een verlengkabel/blokje?
0 Likes
TH-B
Journeyman
Opties
Staat in instellingen/batterij de opties "snelladen" en "draadloos snelladen" aan (in blauw)??
0 Likes
hipnie
First Poster
Opties

Rechtstreeks in het stopcontact. Al maakt dat geen verschil (zojuist getest).

0 Likes