Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy A34 UI 6.1

(Onderwerp aangemaakt op: 29-05-2024 04:53 PM)
859 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Hallo ik ondervindt een probleem na de laatste update one UI 6.1 bij het sluiten van smart view case
Cover zou de telefoon hem moeten in slaap stand zetten en een klokje tonen maar die doet het niet meer . Ik had ook een klokje bij het sluiten van de cover smart view case 
Die kan bewerkt worden in verschillende themas ., nu niet meer . Graag een oplossing 
De smart clear view case is voor de vuilbak 
28 Antwoorden
s1e9b9a7
Journeyman
Opties
Bij mij werkte volgende oplossing.
Gsm uit case verwijderen. Opnieuw opstarten. Als deze volledig is opgestart terug in de case steken. Bij je instellingen zou dan de optie 'coverscherm' moeten verschijnen. Dit moet je aanzetten en dan moet het normaal terug werken. 🤞🏼🤞🏼
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Kan je meer precies zijn? Waar vindt ik dit in instelling?
0 Likes
s1e9b9a7
Journeyman
Opties
Indien je gsm de smart case herkent, verschijnt dit sub menu tussen de lijst van instellingen. 1717002309857_1717002309847_0.jpg
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Anonymous User,

Bedankt voor jouw bericht. Heeft de tip van s1e9b9a7 geholpen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Nee
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie ibeni007,

Lukt het wel als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 
Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Oke
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie ibeni007,

Dan is het beste om een foutrapport hierover in te dienen voor de Members-app.  Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
anco12
Pioneer
Opties

Enkele dagen geleden werkte deze oplossing maar nu niet meer. Weet heeft iemand een andere oplossing? thx.

0 Likes