Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A51 blijft steeds hangen en start opnieuw op

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2023 08:52 AM)
5727 Weergaven
Tieme1998
Journeyman
Opties

A51 nu 2.5 jaar oud. Altijd goed gedaan. Nu sinds een paar dagen flinke kuren. Hij is op dit moment amper tot niet te gebruiken. Begin met paar x bevriezen en uitvallen. Hij is volledig geüpdatet.

Nu continu vast lopen en opnieuw opstarten. Vaak blijft hij steeds opnieuw opstarten in het zwarte scherm met logo. Soms komt hij verder, tm het pincodescherm of iets verder. Daarna start hij zichzelf weer opnieuw op.

Enigste waar hij nog een beetje langere tijd aan blijft is in de veilige modus. Maar ja, dan kan je er nog weinig mee...

Zodra ik de veilige modus uitzet dan valt de telefoon ook binnen 2 seconden uit en begint weer met zn opstartriedeltje. Erg frustrerend 😣 

Vanavond deed hij het wonderbaarlijk lang goed in de gewone modus. Uren kon ik scrollen. En ineens is het weer bal en valt hij uit en begint hij aan zn opstartriedeltje. Iemand een idee wat te doen? 

Recente gedownloade apps al verwijderd. Appstore heeft geen updates 

0 Likes
18 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Toestel even terug zetten naar fabrieksinstellingen en daarna instellen als nieuw, dus geen backup terug zetten. Alleen je contacten en foto+video's. Kijk of het dan wel goed gaat.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Tieme1998
Journeyman
Opties

Helaas, dit werkt ook niet. Helemaal leeg gehaald en bovenstaande gedaan. Hij blijft vastlopen, opnieuw opstarten en zichzelf uitschakelen. Soms apart en soms in combinatie. 

Soms kan je enkele minuten of langer wat met de telefoon doen. Tot een enkele keer een uur. 

Hoor hem ook snachts continu opnieuw opstarten. Een paar keer blijft hij heel lang hangen tijdens opstarten. Op zwart scherm met Samsung logo. Van de week 2x gehad dat hij zelf opnieuw opgestart was, er waarschijnlijk in was blijven hangen en hierdoor oververhit raakte. Hij was gloeiend heet en begon te ruiken! Dit was snachts dus ook nog eens gevaarlijk. Volgens de software is alles qua batterij enz goed. 

0 Likes
MrMarcel
Journeyman
Opties
Ik had dit ook. Op twee a51's van ongeveer dezelfde leeftijd. Ik heb ze opgegeven en A52s aangeschaft.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Tieme1998 

Omdat dit geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Tieme1998
Journeyman
Opties
@MartijnK mijn telefoon valt buiten de garantie. Heb begrepen dat ik dan een aardig bedrag kan gaan betalen voor onderzoek en reparatie.
Omdat ik ondertussen geen telefoon had heb ik de simkaart over gezet naar een andere telefoon. Tot mijn grote verbazing bleek de A51 toen aan. Meerdere dagen zonder opstarten. Kon er thuis mee internetten. Nu een nieuwe simkaart erin gestopt en hoppa, hij begint weer vast te lopen en met doorlopend opnieuw opstarten. Maakt niet uit of ik de simkaart op plek 1 of 2 doe. Is er wat bekend over dit probleem?
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij hebben hier verder geen andere berichten of meldingen over gehad. Je zou nog kunnen proberen of je dit ook ervaart wanneer het toestel in de Veilige Modus is gestart. Zo kan je uitsluiten of dit vanuit de software komt, apps van derden worden dan tijdelijk uitgeschakeld. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes
Snicos
First Poster
Opties
Ik heb dit probleem ook met mijn S10. Soms doet hij het uren goed en daarna zit hij in een loop van herstarten. Super irritant. Vaak met filmpjes kijken. Maakt niet uit in welke app.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Snicos, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? En sinds wanneer ervaar je dit? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Snicos
First Poster
Opties
Alles is up 2 date. Sinds volgens mij een maand. Het begon eerst met automatisch opnieuw starten als hij in mijn broekzak zat. Vervolgens werd het steeds erger. Heel af en toe, zoals nu, kan ik tijdelijk alles gebruiken tot hij weer vast loopt. Hij komt dan weer in een bootloop. Na honderd keer een soft reset en wat wrijven en klappen, doet hij het weer. Tijdens die loop voel je dat de telefoon warm wordt. Het is echt super irritant. Kan ook niet een harde reset doen want dan ben ik alles kwijt. Zou fijn zijn als er iets is die software matig kijkt wat het probleem is. Ik kan ook geen foutlog vinden in Android.
0 Likes