op 31-03-2025 12:38 PM
Goedemiddag,
Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy S24. Hiervoor had ik een ouder model. Ik dacht dat die kuren begon te krijgen, omdat als ik aan het bellen ben (ongeacht of ik bel of gebeld wordt en waar ik ben), dan valt het geluid aan de andere kant ineens weg. Ik hoor dan alleen een zachte ruis. De andere kant kan mij dan nog wel horen. Vervolgens duurt dat een seconde of 10 en dan wordt de verbinding verbroken. Maar dat gaat op een vertraagde manier. Normaal gesproken druk je de verbinding weg en verdwijnt het belscherm meteen. Bij mij duurt het een aantal seconden voordat dat scherm verdwijnt en ik kan dan ook niet meer bellen, hoor alleen ruis. Ik moet dan opnieuw opstarten. Het kan niet aan de telefoon zelf liggen, want op mijn nieuwe gebeurt dit dus ook. Zou er een app kunnen frustreren? Iemand ervaring mee?
Groetjes Patricia
op 02-04-2025 12:18 PM
Hallo Patricia,
Bedankt voor jouw melding hierover. Het is inderdaad bijzonder dat je de issue ervaart op 2 toestellen. Ik help je graag verder hiermee. Zijn alle 2 de toestellen up-to-date en gebeurt dit ook met een schone installatie? Dus wanneer je 1 van de toestellen hebt gerest naar de fabrieksinstellingen, zonder de back-up terug te zetten.
Met groet,
Ajay